hallo ik ben phil

Phil

New Member
hallo ik ben phil en ik ben bijna 7 en ik ga bijna naar australie.
wij gaan wonen in perth

Hoi Phil,

Welkom op dit forum, heb jij ook nog broertjes of zusjes die meegaan?
En weet je al waar jullie in Australie naar toe gaan?

Groetjes Wilbert

Nou Phil,

Dat is nogal een avontuur dat je tegemoet gaat.
Eerst Breda, dan Perth: dat is nogal een overgang.

Die rare mama van jou neemt je overal mee naartoe, maar zo zie je nog wat van de wereld. :lol:
Ik ben best wel jaloers op je Phil, ik had op jouw leeftijd nog niet meer gezien dan de Binnenvest van Hulst, en jij al de halve wereld. :up:

Tot ziens,

Bart

Hallo Phil.

Ik ben de mama van Dominique en Peter.

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine broertje en veel plezier
vandaag op jullie feest.

Ik ga vanavond naar Utrecht, daar gaan een paar mensen van het forum naar toe om met z'n allen te eten.

De groetjes en misschien tot ziens in Australië :up:

Karin

hallo phil hoe is het met jou. ik vont het hil leuk om met je te spelen. toen ik trug ging naar huis ben ik nog bij de mekdonalts geweest en hep ik tjikken liddel gehat en ik hep ook al malle abbey maar ik ben dat niet hor :lol: :roll: :evil:
mijn mama heeft fotoos naar jou mama gestuurt en ze zijn hil leuk vint ik.
hil veel plezier in australie groetjes van abbey :up: :wink: :roll: :evil: :p :lol: :cool: :) :-D

Hi Phil,

ik vond het heel gezellig met jou dit weekend.
en over 2 weekjes vliegen we lekker met zijn allen naar perth, en gaan wij samen 20 uur lang zingen in het vliegtuig, haha.

tot gauw

groetjes "tante" Linda  en Rebecca
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

hoi ik ben amenda :cool: :cool: :cool: :cool:
:flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:

waar ga jij wonen is ozzie??????
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
ik ga in ozzie in koffs harbour wonen
:bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis: :bis:   

groetjes amenda  :-D

hoi phil :whistle:ik ben rick en ga watschijnelijk al in junie in ozzie wonen ik ga wonen in coffs harbor new south wales :up: :dance: :dance: :dance: :dance: :dizzy:kan het bijna niet geloven zo'n kans maakt ook niet iedereen mee en wij zijn de gene die hetwel mee maken :dance: :dance: :dance:

hallo phil nog een paar daagjes en dan ga je al naar australie. hil veel plezier :up: :roll: :wink: :lol:
groetjes van abbey :)

Heey phil

ik wou ffe segge dat ik het super leuk voor je vindt dat je naar australei gaat.
Ik wens je daar super veel plezier en veel succes op school.En dat je snel nieuwe vriendjes zal
maken zal wel lukken toch.Ik hoop dat je snel weer iets van je laat horen ik vondt het
weekendje superleuk hoor.Zeker toen je ffe de clown uit ging hangen .Dat zal ik niet snel vergeten.
Jou niet en je broertyea en mam niet.Het si leuk jullie nog et hebben gezien in het eght want dat is natuurlijk
leuker dan op de foto.(vindt ik dan).Ik wens je dan ook het beste toe en als ik jullie niet meer spreek voordat je
naar australie gaat wens ik julie een  fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar :wink:.

Hssssvvyuliie gr kusjesz dikke soen rebecca :prop:

:cry: :cry: :cry: jammer dat jullie weg gaan  :cry: :cry: :cry:
ik zal jullie nooiit vergeten :rose:
een fijne  :plane: en dat het een fijn etoekomst voor jullie is weggelegd
[/b]

hallo phil jij zit nu in het vliegtuig.  :plane:
vond je het leuk? was er ook nog een leuke fillum want ik hat een keer mister bien gezien en dat vont ik hil leuk.
mijn mam zij dat het bij jou zomer is en lekker warm. :sunny:
ik hoop dat je gau trug schrijft.

groetjes van abbey :).

Hoi phil heel veel plezier op je niewe school deze week :up:
dank je wel voor je kaartje en ik hoop dat je snel inturnet hept :) :computer:
groetjes van abbey :lol:

Back