hallo ik ben Renze

Manja

Member
ik heb zelf nog geen e-mail adres dus ik gebruik die van mijn moeder.

ik ben  renze  ik ben  10  jaar  :angeldevil:

ik wil wel  heel  graag  naar  australie  wand  ik  wil  ook
wel  eens  naar  een  ander  land  te  woonen.  maar  ik
vind  de dieren  die  er  rond  loopen  ook leuk.  maar  wie
weet  hoe  veel  mensen  er  wonen  :dance: :dance:

                        groetjes renze
 
Hallo Renze,

:hi: op dit forum en heel veel leesplezier. Je ouders zullen wel blij zijn dat je graag naar Australië wilt gaan. En ja, je hebt helemaal gelijk, er zijn hier heel veel leuke dieren te zien, heel andere dan in Nederland. Wij hebben tijdens onze rondreis koala's, kangoeroes en wombats gezien en heel veel mooie papegaaien en natuurlijk de kookaburra's die altijd zitten te lachen maar dat ontdek je wel als je hier woont.

Australië is inderdaad een heel groot land, misschien wel 400 x groter dan Nederland, en er wonen maar 19 miljoen mensen, dat is maar 3 miljoen meer dan in Nederland. Je kunt wel nagaan hoeveel ruimte hier dan nog is. De meeste mensen wonen hier aan de kust omdat het daar koeler is dan in het binnenland. In de woestijn kan het overdag wel meer dan 50 graden worden in de zomer en dat is behoorlijk heet, vind je niet?

Dag Renze, tot de volgende keer.

Groetjes van Erna uit Albury
 
renze je moet maar eens kijken naar wanna...
daar staat iets op die voor jou bedoelt is
maar als je blond bend is het niet om jou uit te scelden
want het gaat over een dom blontje. :cool: :-o :-D
 
                                                            :dance: :dance: :dance: :dance: 
                                                        :dance:  dag ik ben aan het dansen  :dance:
                                                                      :dance:jasper :dance:
                                                              :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
 
hoi ik ben rick en ik wauw weten waar je gaat wonen :thinking:ik ga naar coffs harbour in new south wales
 
Hoi Rick,
Wij gaan ook verhuizen naar (hoogstwaarschijnlijk) omgeving Coffs Harbour. Helaas zal dat pas zijn eind 2006/begin 2007. Ik heb een dochter van 12 en 9 en een zoon van 11. Ze zullen het vast leuk vinden te berichten op dit forum.
Je hoort wel van ze!
groetjes, Hebe
 
hoi hebe,ik ben rick en ik zal het leuk vinden als ik met je zoon van11 zou kunnen praten op dit forum het lijkt me tegek als jullie ook mischien in de buurt van coffs gaan wonen :lol: :lol:mijn opa woont ook vlak bij die woont in grafton 50min. van coffs :up: :up: :up:
 
Hoi, ik ben de dochter van Hebe, Nohmy ik vind het heel spannend om in Australië te gaan verhuizen!
Ik ben erg benieuwt wat voor een dieren er leven.
Misschien zie ik wel een koala of een kangoeroe :up:
mischien weet ik al wat mijn moeder op het strandgaat doen, lekker liggen zonnen! :cool:
ik ga niet zwemmen want ik ben bang voor haaien! :| groetjes Rick, Nohmy :lol:
 
jasper  ik    ben  blij  dat  het  forum  er  is



                    groetjes renze
 
hoihoi met donna



:up: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
ik ga eid 2006 in ozzie woonen      donna
 
Ik weet door mijn spreekbeurt dat er maar net zoveel mensen in heel ozzie wonen als in nederland omdat er zoveel woestijn is. Ozzie is ongeveer net zo groot als Europa maar dus met best weinig mensen. :secret:
 
Zeg Renze
ben je geinteresseert in mij of niet antwoord  op die vraag want anders zo ik je E-mail  adress mogen hebben dan kunnen we chatten  :computer:                                    GROETJES VAN NJUSHA
 
Back
Top