BlizzardofOz
XPdite Sponsor
Hallo allemaal,
Van Amsterdam naar Sydney naar Kuala Lumpur... en nu naar Brisbane.
Na een paar jaar met eindeloze verhuizingen en veranderingen, hoop ik dat Brisbane de stad zal zijn waar ik met mijn Australische man (Glen) nu eindelijk eens een tijdje zal blijven. Time to settle down!
Ik heb nog een weekje handover te gaan in mijn huidige baan in Malaysia en ga volgende week naar "huis". Ja, ik beschouw Australie als thuis, iets waar mijn ouders nog steeds moeite mee hebben (en mijn schoonouders geweldig vinden!). Maar tegenlijkertijd ben ik Nederlands genoeg om dit forum erg leuk te vinden!
Hoewel ik een paar keer kort in Brisbane ben geweest heb ik er nooit gewoond en ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn. Moet zeggen dat de eerste 'remote' indruk erg positief is, tot nu toe alleen maar behulpzame en vriendelijke mensen. Glen is mij een paar weken terug voorgegaan en heeft inmiddels een apartement en een baan geregeld - dat is prettig thuiskomen.
Kijk er naar uit om ervaring uit te wisselen en om wie weet eens een Tooheys Extra Dry te drinken met de Brisbane-based members. (na een jaar Carlsberg en Tiger heb ik ontzettend zin in een paar Australische biertjes! zolang het maar geen VB of XXXX is....).
Tot snel! :later:
Trude