Hallo, ik zal ons even voorstellen!!!!!!

RonaldJannie

New Member
Wij zijn Ronald (33), Jannie(33) en Shonagh (19 mnd.). Ook wij zijn druk bezig om naar Australië te komen. We zijn ook naar de Expo geweest en zijn nu bezig onze TRA ( Trades Regonition Australia) in te vullen en compleet te maken. We hopen het voor de kerst op te kunnen sturen. Dan hebben we in ieder geval stap één gedaan. Heel spannend allemaal. :up:

Ik zal nog wat aanvullen over wat we graag willen gaan doen in Australië!!!! We zijn in 2001 een jaar lang in Australië geweest en zijn het hele land rond geweest. Het was een waanzinnige ervaring. Toen we daar waren dachten we al na om te gaan emigreren, maar het is en blijft natuurlijk een grote stap. Nu vier jaar later nog steeds hierover dromend hebben we de knoop doorgehakt en zijn we begonnen met onze droom. Ronald, mijn vriend is chef-kok en deze baan stond op de "most wanted job list", dus dat is al erg mooi. Nu dus druk bezig met alles te verzamelen, qua diploma's in het engels, references, e.d. You know!!! Het liefst zouden we rond Brisbane willen wonen ook omdat we een kleintje hebben en we het idee hebben dat daar alle denkbare scholen wel zitten, ook zal daar het meeste werk zijn voor Ronald, al moet ik zeggen dat ze head-chefs volgens mij wel all over the place nodig hebben. Ok, nu weten jullie wat meer!!!!! :up:

Het klinkt in ieder geval al goed en inderdaad, eten moeten ze overal hé!  :wink:
Veel succes met het hele visumproces, het lijkt onoverzichtelijk en ongelooflijk ingewikkeld, maar als je eenmaal die sticker in je paspoort hebt staan, is het het allemaal waard geweest!  :up:

Sara

Ook van ons een hartelijk :hi:

En zoals Sara het al zei, "Eten kunnen/moeten ze overal."

Jullie hebben in ieder gevel al wat ervaring opgedaan in Oz. Scheelt altijd.

En wat Brisbane betreft, er zijn een groot aantal forummers hier die in en om Brissy wonen. Die kunnen jullie altijd wel actuele berichten geven.

Sux6.

Rene

Hi Welkom hier!

Mijn husband is ook Chef en wij wonen in Brisbane. Uiteraard zijn er veel restaurants etc. te vinden hier maar de Head Chef banen (en grotere hotels) zijn ietwat dun bezaaid! Als een kleine waarschuwing.  :)
Op het culinaire vlak is er in Sydney & Melbourne wel veel meer keuze.........maar met een beetje doorzettings vermogen kom je er in Brissie ook wel.  :up:

Heel veel succes met jullie plannen!
Syl

[quote author=Syl link=topic=2887.msg32080#msg32080 date=1129639863]
Hi Welkom hier!

Mijn husband is ook Chef en wij wonen in Brisbane. Uiteraard zijn er veel restaurants etc. te vinden hier maar de Head Chef banen (en grotere hotels) zijn ietwat dun bezaaid! Als een kleine waarschuwing.  :)
Op het culinaire vlak is er in Sydney & Melbourne wel veel meer keuze.........maar met een beetje doorzettings vermogen kom je er in Brissie ook wel.  :up:

Heel veel succes met jullie plannen!
Syl
[/quote]

Van hier in Schiedam ook van harte  :hi: op het forum.
Wat Syl zegt is waar, in Melb weet ik zeker dat de job van head chef veel meer voor komt en nodig is.
En wat schools betreft,  te kies en te keur, state of prived schools,
Iets om overna te denken.
In ieder geval veel succes met de aanvraag.

Gr Ineke  :up:

Van harte welkom met de hele familie. Weer een fan van QLD erbij.
Heel veel succes met jullie plannen.

groetjes

Back