Hallo medelanders

jones

New Member
Mijn naam is Bob en ik heb sinds een maand een spouse visa weten te bemachtigen. Na 3 jaar in Dublin te hebben gewoond wilde mijn aanstaande vrouw terug naar huis, Perth. Bevalt me prima tot nu toe, ben enkel druk op zoek naar een goede baan :)

Dag Bob,
Welkom hier (Xpdite EN Perth). Wil je nog meer info kwijt zoals wat voor werk je zoekt en welke wijk jullie wonen?

(Sorry Jack, ik kan het toch weer veen niet laten hoor :)):
Natuurlijk wel graag even stemmen in de 'BESTEMMING: WIE GAAT WAARHEEN' poll verderop.

Welkom op het forum en veel plezier in Perth. Hoop daar zelf in januari 2010 te zitten...

hallo Bob,  :grin:

welkom bij de club en veel succes met het zoeken van het werk!
doe je even groetjes aan Aussie van mij? :wink:

Hallo Jones,

Van harte welkom op dit forum. Als ik het zo lees zitten we een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben getrouwd met een Australier)met nederlandse ouders die in 1959 geemigreerd zijn. Mijn man is inmiddels al 17 jaar hier. Hij heeft de dubbele nationaliteit, net zoals onze 2 zoontjes van 4 en 18mnd. Hij wil nu graag terug naar Australie met vrouw en kinderen omdat hij denkt dat het daar beter is voor de kinderen. Ik moet zeggen dat ik het hier ook niet slecht heb dus ik zit behoorlijk te twijfelen. Als we gaan dan wonen we in of om melbourne.

Ik wens je heel veel geluk down under.

Groetjes Heidi

Hey Jones, welkom op het forum en succes met het zoeken van een baan.

Groetjes Jolanda  :up:

( ps Heidi, ga er toch gewoon voor )

Hi en ook welkom namens Steef en mij (Moon).
Veel succes met het vinden van een baan.

Groetjes
Steef en Moon

Back