Hallo mijn naam is Alex..

Alex&Colleem

New Member
Hallo iedereen,

allereerst wil ik mijzelf voorstellen :).
mijn naam is zoals jullie al vermoeden Alex en ben opgegroeid in Antwerpen.
Ben zelf geboren in Barcelona,Spanje en heb ook een deel van mijn jeugd daar gewoond maar de laatste 15 jaar heb ik gewoond in Antwerpen totdat ik de vrouw van mijn droom ontmoeten die natuurlijk van Australie afkomstig is :p.
Ze is ook de reden dat ik ben geimigreerd ben naar Australie en op het moment ben ik door mijn visums aan het doorlopen en momenteel ben ik op PMV (prospective marriage visa), en ben ook gelukkig getrouwd,dat daarna naar een partner visa en uiteindelijk citizen ship moet behalen :)..maar das nog veraf.

Ben momenteel gessetteld in Port Macquarie en heb al ondertussen en leuke familie ontmoet die hier op XPdite actief is,das ook de reden waarvan ik deze forum heb gehoord :).

Ik woon sinds september vorig jaar in Australie en heb sinds binnekort (3 maanden al maar toch) een permamente job bij The Good Guys. ik werk in de computer afdeling en doe gelukkig hetzelfde wat ik vroeger deed :) heb voordien in de MediaMarkt gewerkt in Wilrijk en Saturn Meir.

Ik zou graag nieuwe mensen willen ontmoeten,puur omdat het altijd tof is en ook omdat ik. iet mijn nederlands roestig wil laten worden,ik bedoel ik denk dat jullie begrijpen dat als je 24/7 engels aan het klappen bent dat je engels aan het denken en dan bepaalde woorden gewoonweg vergeet :).

groetjes,
alex :)

Hoi Alex,

Welkom op het forum.
Wij zitten (nog) in Nederland dus dat ontmoeten is een beetje lastig.
November gaan we naar Melbourne, ook niet om de hoek maar als je in de buurt bent kunnen we vast een pilsje pakken.

Ik ben ook lid geworden van de Facebook-groep Nederlanders in Australië. Misschien zijn daar ook mensen uit de buurt te vinden.

Succes!

Welkom op het forum! Wij zitten in de buurt van Brisbane, dus een beetje ver voor een ontmoeting, hoewel we vorige week nog langs Post Macquarie zijn gereden. Maar als je in de buurt bent kun je altijd even aankomen voor een bakje koffie.

Hoi, welkom!

Voor wat betreft je Nederlands kun je je hier blauw schrijven op het forum.
Voor ontmoeting moet je in mijn geval toch in het vliegtuig stappen, maar ik neem aan dat je in dat geval al wel een aardig lijstje met mensen hebt, die je wilt spreken.

Maak er maar wat moois van!

Back