Hallo, ook ik zal me ff voorstellen:

mireille

New Member
Mijn naam is Mireille, ik ben 34 jaar, getrouwd met Erwin en moeder van Annabel (7 jaar) en Madelief (6 jaar).
We lopen al vele jaren rond met het plan om naar Australie te vertrekken. Maar ik zag het lange tijd niet zitten vanwege de familie (meaning: my parents). Ik zal ze missen maar zij hun kleinkinderen nog meer en dat wilde ik ze niet aandoen.... Andere opties overwogen, Europa dan maar? Minder ver vliegen..... Maar NEE. Geen optie. Om een lang verhaal kort te maken:
We zijn er samen klaar voor om te gaan. Buysse telefonisch gesproken, klonk goed, duidelijk in hun antwoorden. En een afspraak staan bij Immigration Bureau te Amsterdam. We twijfelden over dit Bureau, iets te happig en snel. En zo kwam ik via de google hier en blijkt dat gevoel aardig te kloppen. Ik hoop hier van de ervaringen van anderen te leren op dit spannende trajekt dat we willen ingaan!
Groetjes Mireille en Co!

Er zijn een aantal draadjes op dit forum die de verschillende bureaus met elkaar vergelijken. Kijk daar eens naar, erg leerzaam, hoewel wel subjectief. Enige ervaring die ik kan delen: edit. Maar er zijn mensen die deze mening niet delen. Wij hebben goede, prettige ervaring met TIG (the immigration group) Succes met alle paperassen en beslissingen. Het zal niet altijd meevallen!!

Groet,
Kathleen

Bacchus: Tekst aangepast.

Welkom op het forum  :up:

Op dit forum vind je diverse topics over de voors en tegens van Australië en je kunt hier altijd je vragen en/ of opmerkingen kwijt.

Het advies is wel om altijd eerst de search button te gebruiken.

Bacchus.

Hi, Ik begrijp precies wat je bedoeld wat je familie betreft. Ik heb ook lang getwijfeld of ik m'n ouders wel achter kon laten en die grote stap nemen. Maar na een goed gesprek met m'n ouders hebben we toch besloten om het te doen. Hun zeiden ook, dat we aan onze toekomst moesten denken.

En wat de emigratie betreft, zijn wij ook in zee gegaan met TIG, en erg tevreden.

Succes met jullie keus.

Groetjes,
Jolanda

zie draadje 'second thoughts' en leef je uit op alle twijfels die een mens kan hebben over vertrekken naar verweggistan! Je bent niet de enige!

Groet,
Kathleen

Hi Mireille en Co,

Welkom op het forum!

Enne... twijfels, die heeft iedereen hoor :)

Groetjes,
Lela

Back