hallo, ook maar even voorstellen dan!!

fredje

New Member
Ook ik verhuis heeel binnenkort naar australia. na 9 maanden in Brisbane gewoond en gewerkt te hebben en mijn (australische) vriendje, onderhand aanstaande onmoet te hebben....gaat het nu dan eindelijk gebeuren.....
Juli maken wij onze weg terug! Het plan is in Brisbane te starten, daar ik daar makkelijk een goede baan kon regelen en al mijn vriendjes familie/vrienden daar wonen....vandaar uit zien we wel waar we willen settelen. In junu trouwen we nog even in Nederland en vragen dan een perm. visum aan!
Heb er zin in, laat me horen als je ook in Brisbane om streken woont!!

( ps iemand goede tips voor goedkoop verhuis bedrijf? Ik heb niet zo veel, vnl boeken, kleren en persoonlijke frutsels...)
groetjes,
Frederieke :-

Welkom op het forum :up:

Alleen wil ik jullie enthousiasme niet temperen, maar als je nog eerst wil trouwen en nog een visum moet gaan aanvragen, dan denk ik niet dat je al heeel binnenkort gaat.
Wel heel veel succes gewenst met al het geregel!

Gr Wilbert

Hi Frederieke !  :hi:

Ik verblijf momenteel op een toeristenvisum hier in Brisbane en ben hard aan het werk voor een 'sponsor' visum !

Cheers,

Ingrid.

Hi Frederieke,

Ik zit ook maar 7 uur van Brisbane vandaan. Moet binnenkort weer voor een paar dagen die kant op voor het werk. Veel succes met alles

Hoi Frederieke

Ik zit 25 uur van Brisbane af  :-( maar toch welkom op het forum  :-D. Tis wel net wat Wilbert zegt,ik denk dat je niet zeer binnen kort je visum al heb,ik zou er iig van uitgaan dan kan het alleen maar meevallen.

Groetjes Sander :up:

hallo allemaal, :

We hebben het allemaal goed uitgezocht en hebben de week na ons huwleijk een afspraak in de ambassade van Berlijn ( waar tegenwoordig alle visa geregeld worden) en alle papieren bij elkaar hebbend, waar een checklist voor is, wordt het visum in een dag geregeld.
S ochtends binnen komen, smiddags weer ophalen.  Dus niet zo pessimistich allemaal he, elk geval is anders!

Daarbij heb ik al een baan in Brisbane geregeld ( ben arts)dus ook dat werkt in het voordeel.

Groetjes Frederieke

Hiya Fredrieke

Wij wonen ook in Brisbane, sort of, in Edens Landing (ergens tussen Brisbane & the Gold Coast).

Groetjes
Syl 

Hallo Frederieke

Veel succes, het is ook wel weer eens leuk om te horen dat het ook snel kan.
we zijn benieuwd
Wij gaan ook voor een spouse visa en hopen in November naar Melbourne te kunnen gaan.

Gr. Ton en Ineke :up:

Ah, ik had al gereageerd in het andere draadje (http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1554.0).

Nogmaals welkom! :up:

Back