Hallo vanuit Perth

kippie

New Member
Hallo allemaal,
Ik ben net verhuisd naar Perth (vanuit Newcastle, NSW), getrouwd met een Australier en heb een dochter van 2.5 jaar (en de tweede dus op komst...). In Newcastle heb ik aardig wat andere Nederlanders leren kennen en vond dat erg leuk. Ik hoop hier in Perth ook andere Nederlanders te ontmoeten (of alleen mee te chatten).

Dit chatten is helemaal nieuw voor mij, dus ik hoop dat dit lukt.

Groeten,
Ellen

Bacchus: Ik heb de titel van het bericht even aangepast

Hi Ellen,

welkom op het forum! Ik zit ook in Perth met m'n Australische partner... Waar woon je ergens in Perth? Wij vlak bij Fremantle...

groetjes Anne Marie

Hoi Ellen!

Welkom op het forum!

Wij wonen in Mount Hawthorn.

We moeten over een tijdje maar weer een ontmoeting regelen met mensen van dit forum in Perth! :)

Jij bent wel een bof kippie!!! hahahaha Lekker wonen in Perth, hmmmmmmm wij moeten het nog maar zien te halen!!

Gelukkig gaan we er nog wel heen op vakantie dit jaar!! Ontmoeten NL'ers elkaar daar ook nog? Lijkt me wel grappig om informatie te vergaren van iedereen over het verloop van de visum aanvraag etc.

Gr. Danielle & Eric

Welkom...veel plezier in australie...
Hoop dat wij binnenkort ook meer duidelijkheid hebben... :cry:
Is zoals je weet een lang verhaal...
Maar we geven de moed niet op...
Nogmaals welkom op het forum!! :up:

Welkom op het forum, en ja ik heb beg :up:repen dat er ook op dit forum een aantal mensen uit Perth zitten!

Dank jullie wel, voor de vele reply's. We wonen in Claremont, een suburb landinwaarts van Cottlesloe. Een ontmoeting lijkt me zeker leuk. Wordt er hier koninginnedag gevierd? (bv door consultaat georganiseerd?), of we kunnen mischien zelf op (zaterdag) 30 april iets doen.

Ik weet toevallig dat er in Melbourne wel flink gefeest wordt op 30 april, maar hoe dat in Perth is durf ik niet te zeggen

Welkom op 't forum.  Wij komen eraan!  Hopelijk rond September/October, man (australier) ik en onze twee jongens van 12 en 10.  Wij gaan ook richting WA maar wij hebben gekozen voor Rockingham omgeving, niet zo ver van Perth.  De laatste maanden duren het langst, wij hebben er erg veel zin in :)

:cool: Tot ziens in sunny WA! en op deze forum.

Back