Hallo wakker worden------Ned - Arg

lsn

New Member
:-( Het is nog steeds 0 - 0 .

[move][size=20pt]What the hell is going on[/size][/move]

Is er dan niemand aan het kijken???????

Sorrento is still alive :cool: :lol:
 
Tja het enige wat ik op de wedstrijd kan zeggen, mede omdat ikde hele tijd aan de telefoon was ivm. DE DEVENTER MOORDZAAK, is GoYou Ozzie's GO
 
Midden in de nacht (02.15) voor opgestaan en de hele wedstrijd gekeken. Niet onaardig, maar erg tactisch en een beetje een partijtje schaak. Ik denk dat we (NL) op punten verloren hebben ;-)

Vannacht weer op natuurlijk, maar dan voor een waarschijnlijk heel wat aantrekkelijker wedstrijd. Croatie MOET winnen, wij (AU) hebben genoeg aan 1 punt...

Perthpete
 
Ik ga maar eens met de kippen op stok vanavond :-D :-D al die korte nachten gaan een beetje opbreken. Ben benieuwd wat Guus en kornuiten er van gaan bakken vanavond og eigenlijk morgen ochtend dus.

Go you good thing!
Syl

p.s. zal wel geen potje schaak worden maar wie weet een potje kwartetten? Mag ik van jou die gele dan krijg jij van mij een rooie...
 
Syl,

Je kan wel eens gelijk krijgen ja met dat kwartetten... Als je met de kippen op stok gaat, ga je dan wel kijken vannacht? Alhoewel bij jullie is dat waarschijnlijk gewoon een kwestie van ook met de kippen van stok ? Voor ons in Perth 03.00 uur is bij jullie waarschijnlijk 05.00 uur??
Perthpete
 
@ Fletch, ja de deventermoordzaak, ik ben een van de belangrijke getuigen die niet door justitie is gehoord omdat ik het ze erg lastig zou kunnen maken en omdat ik belangrijke info weet.
 
Tja dat is een van de redenen  :-D , ik zal er vanavond ff een ander topic van maken. :roll:
 
Voor ons in Perth 03.00 uur is bij jullie waarschijnlijk 05.00 uur??
  that's it! Maar zoals je ziet ben ik nog wakker  :) (kwart voor 10 's avonds en geen kip meer te bekennen).

Happy watching!
Syl
 
Geen kip meer te bekennen dat komt doordat Chantal net kip heeft klaargemaakt en ik nu net klaar ben met eten :lol:

Smaakte erg lekker :)
 
Dat wakker blijven is aleen een klein probleempje... Het is hier nu 15.20 en ik heb een afternoon dip... Heb het raam al open gezet voor de frisse luchtstroom. Wie weet helpt dat iets. Moet eigenlijk vanavond gewoon ook weer vroeg naar bed, maar dat gaat niet lukken :)

Kip... jammie! En dan vooral als ie net wit is en nog enorm sappig :)
 
He die Annemiek, dat sappig en nog wit was ie zeker, alleen erg jammer dat Chantal maandag weer terug gaat naar Nederland :cry: :cry: :cry: :cry: , moet ik zelf weer koken en  thee zetten :oops:

Cheers Jan Martijn :-o
 
hmmm... das inderdaad minder. En om even on-topic te blijven... Moet je ook weer alleen wakker worden.
Jij bent NLer en woont in Perth en Chantal is je NLse vriendin die (nog) niet daar woont?

Coole Grolsch Van heb je trouwens ;)
 
He die Annemiek, Chantal is de Nederlandse vriendin van mijn Nederlandse huisgenoot die deze week in de avond / nacht dienst zit. Ik zit ziek thuis en ben druk bezig met de Deventer Moordzaak (zie ook andere topic).

Tja die Grolsch Van hij is wel Cool ja en ik heb uiteraard ook een Oranje KLOMPJE in mijn Antenne hangen.

Cheers Jan Martijn
 
Back
Top