hallo wij zijn Mark en Jolanda

marjol

New Member
wij mark (35) en Jolanda (37)  kunnen  eindelijk gaan plannen.
de paspoorten opsturen voor de stempel, en dan voor 15 december in australie zijn :lol:
we zijn er 2 keer op vakantie geweest en helemaal verliefd geworden.
we hebben een paar jaar geleden besloten om er voor te gaan en een visa aan te vragen (general skilled sub.136 independent).
afgelopen jaar september de papieren opgestuurd,
en geluk gehad dat mijn beroep afgelopen april op de high demand list  terecht is gekomen,  :up:
en we daarom nu goedkeuring hebben, en ook geen designated investment van 100.000 dollar meer hoeven te doen.

we willen ergens in oktober vertrekken
omdat we niet weten waar we willen gaan wonen
willen we een jaar rond  reizen per camper. :cool:
ik denk dat we vanzelf ergens blijven hangen.

de makelaar is al langs geweest en het huis staat te koop
wat we met de inboedel doen weet ik nog niet .
alles verkopen  en in australie opnieuw kopen of 1 jaar opslaan en daarna verhuizen naar australie maar dat loopt ook al aardig in de papieren heb ik begrepen :|
het kan nu niet snel genoeg gaan

groeten marjol

HOI, MARK EN JOLANDA, GA PRECIES HET  ZELFDE DOEN ,MOET ALLEEN NOG EEN TIJDJE WACHTEN,VEEL PLEZIER

welkom op het forum en succes met de plannen. Oktober schiet al lekker op..nu maar hopen dat je het huis snel kwijt bent en met een gerust hart kunt vertrekken.

Wouw, dat lijkt me te gek,

erst een jaartje rondtrekken, maar dat stellen wij nog maar een paar jaar uit, wordt een beetje dure hobby met drie kinderen.

maar helemaal te gek voor jullie.

Houd ons op de hoogte!

Mariette

Hallo Mark en Jolanda,

Grote klasse, erg leuk voor jullie. Veel succes en ben benieuwd waar jullie uiteindelijk terecht komen.
Dit hoop ik natuurlijk nog wel op deze site te lezen.
Wij moeten nog even wachten. Zijn nu met medicals en VOG bezig en hopen ook in oktober te vertrekken.
ook skilled idependent. ( Hebben huis inmiddels verkocht onder voorbehoud verkrijgen visum)
Ons doel is Adelaide. Dus wie weet komen we elkaar ergens tegen!
By the way, welk beroep oefen je uit?

groeten Wim

[quote author=wimellen link=topic=1693.msg60115#msg60115 date=1148243383]
Hallo Mark en Jolanda,

Grote klasse, erg leuk voor jullie. Veel succes en ben benieuwd waar jullie uiteindelijk terecht komen.
Dit hoop ik natuurlijk nog wel op deze site te lezen.
Wij moeten nog even wachten. Zijn nu met medicals en VOG bezig en hopen ook in oktober te vertrekken.
ook skilled idependent. ( Hebben huis inmiddels verkocht onder voorbehoud verkrijgen visum)
Ons doel is Adelaide. Dus wie weet komen we elkaar ergens tegen!
By the way, welk beroep oefen je uit?

groeten Wim
[/quote]

Dat is een goeie, die moet ik onthouden
Huis verkopen onder voorbehoud verkrijgen visum

Bedankt voor de tip

Groetjes, Mariette

Back