marjol
New Member
wij mark (35) en Jolanda (37) kunnen eindelijk gaan plannen.
de paspoorten opsturen voor de stempel, en dan voor 15 december in australie zijn :lol:
we zijn er 2 keer op vakantie geweest en helemaal verliefd geworden.
we hebben een paar jaar geleden besloten om er voor te gaan en een visa aan te vragen (general skilled sub.136 independent).
afgelopen jaar september de papieren opgestuurd,
en geluk gehad dat mijn beroep afgelopen april op de high demand list terecht is gekomen,
en we daarom nu goedkeuring hebben, en ook geen designated investment van 100.000 dollar meer hoeven te doen.
we willen ergens in oktober vertrekken
omdat we niet weten waar we willen gaan wonen
willen we een jaar rond reizen per camper.
ik denk dat we vanzelf ergens blijven hangen.
de makelaar is al langs geweest en het huis staat te koop
wat we met de inboedel doen weet ik nog niet .
alles verkopen en in australie opnieuw kopen of 1 jaar opslaan en daarna verhuizen naar australie maar dat loopt ook al aardig in de papieren heb ik begrepen :|
het kan nu niet snel genoeg gaan
groeten marjol
de paspoorten opsturen voor de stempel, en dan voor 15 december in australie zijn :lol:
we zijn er 2 keer op vakantie geweest en helemaal verliefd geworden.
we hebben een paar jaar geleden besloten om er voor te gaan en een visa aan te vragen (general skilled sub.136 independent).
afgelopen jaar september de papieren opgestuurd,
en geluk gehad dat mijn beroep afgelopen april op de high demand list terecht is gekomen,
en we daarom nu goedkeuring hebben, en ook geen designated investment van 100.000 dollar meer hoeven te doen.
we willen ergens in oktober vertrekken
omdat we niet weten waar we willen gaan wonen
willen we een jaar rond reizen per camper.
ik denk dat we vanzelf ergens blijven hangen.
de makelaar is al langs geweest en het huis staat te koop
wat we met de inboedel doen weet ik nog niet .
alles verkopen en in australie opnieuw kopen of 1 jaar opslaan en daarna verhuizen naar australie maar dat loopt ook al aardig in de papieren heb ik begrepen :|
het kan nu niet snel genoeg gaan
groeten marjol