Hallo wij zijn nieuw!

Hammerschmidt

New Member
Even voorstellen, wij zijn Rolf Marleen Demi en Norah. 27, 30, 4 en 2.
wij zijn van plan om naar australie(Perth)te verhuizen en daar te blijven.
Nu zijn er een heleboel emigratie buro's waar kan ik nou het beste beginnen?
We willen ongeveer over 2.5 jaar die kant op.
Hopelijk kan iemand ons de juiste weg wijzen in dit grote bos! :lol:

Welkom op het forum!
Je kan denk het beste beginnen met op de website www.immi.gov.au te kijken,
voor welk visum je in aanmerking komt. Dit is o.a. afhankelijk van je beroep.

Je hoeft niet per definitie met een bureau in zee te gaan, je kunt het met behulp
van dit forum en kennis van de Engelse taal ook zelf doen.

Succes!

Welkom op het forum.
Als je een buro zoekt; http://www.move2australia.com.au/ (wat ons betreft de beste!!!)
Al kun je met behulp van het forum een heeeel eind komen.

Ik heb trouwens ook nog iets geantwoord in je andere posting.

Bart

Welkom op het forum!
Leuk zo'n jong gezin dat de grote stap gaat maken.
Veel succes met alles!
Weten jullie al op welk visum jullie willen gaan?
Groetjes

Welkom op het forum en welkom bijna in Perth!

Veel succes met uitzoeken en vraag maar raak! Wij zitten met hulp van Buysse Immigration, maar het is een beetje afhankelijk van je eigen situatie of je de procedure zelf kan doen of een bureau nodig hebt.

Succes,

Sacha (en de rest van de familie)

Welkom op het forum en als je met een buro in zee gaat kan ik mij aansluiten bij Bart M2A is the best. Heel veel succes met het uitzoeken e veel geduld toegewenst (iets wat ik mis en das erg lastig)

Yvonne en Johan

Dit is misschien een goed startpunt:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=196.0

veel leesplezier!

Gefeliciteerd met jullie plannen, een mooi streven!!!

Mijn advies : spit dit forum door met de zoekfunctie, lees de goverment site en doe dat regelmatig , er vernadert veel en regelmatig.

word vriend met Sacha, das een superleuk mens, en woont in Perth!!!!!

altijd handig om iemand in de buurt te hebben tzt.

Ik heb ook hier op het forum ooit iemand tegen het lijf gelopen, die kwam gegeven moment ff over in nederland en is op de koffie geweest bij ons in almere, en we zijn bevriend geraakt en contact gehouden  per mail , bellen etc, en we hebben dus hier de eerste weken zoveel hulp en tips gehad en ze kan heerlijk koken, het is mijn beste vriendin geworden, wij wonen nu op 5 minuutjes afstand,

zo kan het lopen dus.

niet dat het nodig is dat je perse vrienden maakt hoor, bij mij is dat gewoon zo gelopen, maar de meeste die hier al een poosje zitten kunnen je zo handig te weg wijzen met veel dingen die geregeld moeten worden.

en das veel , ook als je hier aankomt.

heel veel plezier met de voorpret!!!!!!

goeie stap!

[quote author=lizzyhas link=topic=10285.msg144812#msg144812 date=1249703584]
word vriend met Sacha, das een superleuk mens, en woont in Perth!!!!!
altijd handig om iemand in de buurt te hebben tzt.
[/quote]

:blush:..... Wat lief.... Dank je wel! Gelukkig is het gevoel naar twee kanten zo!!!!!!

Ook welkom... Enneuh: hebben julie al gestemd?/ http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2850.0
;-) ;-)

Hai welkom op het forum.

We hebben geen hulp gezocht , behalve bij het forum natuurlijk, voor ons visum 175 en het is gelukt. Het is te doen, maar het is gewoon veel werk en alles kost geld (vertalingen, medicals, visumaanvraag, gemeentedocumenten). Alles kun je van de immi.gov site afhalen en de rest van het forum. Heel veel succes,

Beginnen met kijken of je genoeg punten kunt halen voor een visum, of wat je moet doen om er genoeg te krijgen.
Simone

Back