HALLO

Hoi Victoria,


Allereerst welkom op het forum!

In het forum "Chatbox" (Engels) en "Kletsdoos" (Nederlands) kun je alles bespreken wat je wilt. Helaas is het geen plaats om live te chatten. Misschien dat als de behoefte bestaat ik deze chatservice wel ga leveren. Dit is nog even afwachten dus. Het forum waarin je dit bericht gepost had (Chatbox) is specifiek voor Nederlandse Australiërs die liever in het Engels communiceren dan in het Nederlands. Ik heb dan ook dit bericht verplaatst naar het Nederlandse forum.

Ik hoop dat je veel plezier zult hebben op het forum.
 
Ok bedankt voor de tip!

Het is voor mij nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt maar dat komt wel. Heb nog niet de tijd genomen om goed te kijken...
Chatten met andere mensen die bezig zijn met een emigratieproces naar Australie lijkt mij erg leuk, wie weet.
 
victoria said:
Ok bedankt voor de tip!

Het is voor mij nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt maar dat komt wel. Heb nog niet de tijd genomen om goed te kijken...
Chatten met andere mensen die bezig zijn met een emigratieproces naar Australie lijkt mij erg leuk, wie weet.

Ik zal noteren dat jij voor een chatservice bent :wink:.
 
Hello

Wij hebben laatste week pakket gestuurde naar DIMIA. Naar drie maanden wachten met ACS RPL.

Nu volgende wacht period. ik weet niet als mijn vrouw kan nog volhouden

hmmmmmmmmmmm :roll:
 
Ik hoop dat je snel een reactie krijgt badri. Laat je vrouw de moed niet opgeven :wink:.
 
Voor mijn aanvraag moest ik 2 jaar wachten. En zelf nu moet ik een aantal jaren wachten om het totaal af te ronden. Wachten is geen slecht teken! Het duurd gewoon lang.
 
Back
Top