Hallo!

Arjan

New Member
Ik volg al een tijdje met belangstelling dit forum. Tijd om zelf ook eens een bijdrage te leveren!

Ook ik heb grootse Australië-plannen! Over zo'n 5 1/2 week vertrek ik naar Oz op een Working Holiday Visa. Een droom komt voor mij uit! Maar... het liefst blijf ik natuurlijk niet voor slechts een jaar, maar voorgoed!

Ik pak het geloof ik iets anders aan dan anderen op dit forum. Mijn plan is om in de eerste plaats tijdens mijn jaar Working Holiday ontzettend van het land te genieten, maar eigenlijk hoop ik ook een werkgever te vinden die gek genoeg is om mij te sponsoren. Dankzij mijn WHV kan ik in ieder geval een tijdje ergens werken en mezelf bewijzen.

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die het op deze manier proberen.  :)

Welkom op het forum en dit is inderdaad een goede manier om het land en de mensen goed te leren kennen. Australie is zo groot, dat iedereen zich in een ander stukje Australie thuis voelt. Dat kan je moeilijk beslissen als je er nog niet bent geweest. Succes met je reis en ik hoop dat het allemaal goed voor je uitpakt.  :up:

Hartelijk    :hi: op het forum.

Veel suc6 in Aus ,geniet van zo'n mooi land!!!   :flipper:

Goede reis.

Gr Ineke   :up:

Welkom op het forum en heel veel succes :up:.
Geniet lekker van alles dat op je afkomt :wink:.

Gr. Mel :cool:

:hi:

Op dit forum!
Ik weet zekers dat het je super zal gaan bevallen in Oz! Hopelijk kun je daar een goede sponsor vinden zodat je wat langer dan een jaar kunt blijven. Goede reis alvast!  :plane:

Back