Hallo

Yoog

Member
wij zijn Jac enYolande en we willen ook naar Australie. We hebben voor onszelf de knoop al doorgehakt en gaan vrijdag bij Buijsse praten over de mogelijkheden van een visum. Jac zijn beroep ( gereedschapmaker) staat niet op de SOL lijst in de functie zoals wij hem kennen. Maar ja we zien wel. We hebben 3 kids van 3, 9 en 11 jaar en die weten nog van niets. Ik vind dit een geweldig leerzaam forum en heb er al met veel plezier rondgesurfd.

Welkom,

ikzelf heb me ook nog maar pas geleden aangemeld en heb nu al een schat aan info gevonden via de SEARCH button!!

:up: :up: :up: :up: :up:

Welkom op het forum, :hi:

ik sluit me volledig aan bij Joep, je kunt veel info over van alles en nog wat vinden.

Leuk te horen dat je voor een orientatiegesprek gaat, we gaan zelf de vrijdag erna met Buysse praten.

We zijn zelf ook van plan met 3 kids de stap te nemen

Succes,

Ron&Sheila

Ook van ons een Hartelijk Welkom.

Al een plaats op het oog, of is dat nog te ver weg?

Heel veel sux6 in ieder geval,

Rene

Hi, en van harte   :hi: op het forum.
Veel succes met je aan vraag voor een visa.
Ik weet niet of ik het goed heb,
maar toolmaker of spinneren&turner staan die niet op de sollijst?

Gr Ineke  :up:

Ook namens mij van harte :hi:
Ik ga ook maar eens wat informatie over Buijsse zoeken. Als iemand nog wat weet dan hoor ik dit graag  :up:

Succes met alles. En zo te lezen hoef je niet meer gewaarschuwd te worden voor verslaving want dan ben je al. Of vergis ik me?

Ja, verslaafd ben ik al, al moet ik nog uitkijken met meelezende kids. Die vertellen we pas van onze plannen als we redelijk zeker zijn van het visum. We denken bij een vestigingsplaats aan Perth of Aidelaide.
Ja, Ineke, Toolmaker en spinner staan op de SOL lijst maar niet op de laatste functieomschrijving van Jac z'n contract , maar goed we zien wel. Anders kunnen we waarschijnlijk wel op een temporary visum maar dan moeten we naar Adelaide.

Hy Yoog,

Allereerst  :hi: op dit gave forum.

Ik zou voor Adelaide gaan!!!! :roll: Wij gaan hier nl naartoe.
Remko start als het goed is  december en ik ga met onze twee jongens er in febr achteraan dus....

:cheer: :cheer: :cheer:ADELAIDE here we come :cheer: :cheer: :cheer:

groetjes Remko, Rinske, Noah en Abel

Back