Hallo!

MoniqueW

New Member
Ik wil me hier ook even voorstellen. Ik ben Monique, 25 jaar. Een paar jaar geleden ben ik voor het eerst naar Australië geweest om familie daar te bezoeken en rond te reizen. Een paar jaar later (in 2005) ben ik opnieuw teruggegaan met mijn vriend en heb 8 maanden mijn afstudeeronderzoek gedaan in Noord-Australië: Darwin/Arnhem Land regio.
Inmiddels ben ik afgestudeerd en natuurlijk zijn mijn vriend en ik helemaal dol op het land geworden en willen wij ons er graag vestigen. Ik heb nog steeds contact met een organisatie waarmee ik tijdens mijn onderzoek heb samengewerkt in Darwin en kan daar misschien een baan krijgen. Ik probeer daarom informatie te verzamelen over visa en werken in Australië. Ik dacht dat ik met een baan in Darwin een heel eind zou komen, maar dat volgens mij valt toch wel tegen, vooral als starter zonder relevante werkervaring...  :shock:
Ik ben net begonnen met het inwinnen van info, maar dat valt nog niet mee. Ik hoor en lees veel tegenstrijdige dingen en het lijkt me allemaal heel erg ingewikkeld. Dit forum ziet er echter wel heel overzichtelijk uit en ik denk dat ik hier veel te weten ga komen... Ik ga me in ieder geval vermaken met de verhalen van andere Australië-liefhebbers  :cool:

Groeten,
Monique

Back