hallo

katjax

New Member
HALLO, zoals jullie misschien al eerder af en toe een vraag van ons gelezen hebben, zal ik ons toch maar even voorstellen.
Wij zijn een gezin met vier kinderen. Mijn man danny(36)en ik zei de gek katja(43), dan hebben we twee jongens 20 jaar en 13 jaar en twee meisjes van 16 en 5 jaar. Nu onze dromen plannen beginnen te worden en alles langzaam een plaatsje begint te krijgen, willen we er echt voorgaan . Mijn vraag is zijn er meer gezinnen die al iets ouder zijn, die ook aan deze onderneming zijn begonnen en uiteindelijk in Australie belandt zijn, of zijn de meeste toch iets jonger. De oudtste zoon blijft in Nederland is al uit huis en wil hier zijn studie afmaken, de andere kids hebben er zin in.
Groetjes Katja

Welkom op het forum en veel plezier bij de evt. voorbereidingen. Wij zijn ook niet meer piepjong (niemand vertellen ) 40 en 42.

Hallo Katja ern Danny en natuurlijk de kids,

Welkom op het forum :hi:

Wij zijn Erwin (43) en Mariette (46) hebben 3 jongens van 18, bijna 15 en 5 jaar.
Zijn dus ook niet meer piep, zoals het er nu voor staat gaan zij nog steeds alle drie mee.

Mariette

Welkom op het forum.

Even uit nieuwsgierigheid is het de bedoeling dat de oudste zoon na zijn studie dan ook naar Oz komt of blijft hij definitief in Nederland wonen. ??

Succes met alles

Melanie

He, welkom op het forum!

Wij zijn 39 en 40 en hebben twee kids van 9 en 12, waarvan alleen de oudste veel zin heeft in de verandering. Hij zei vandaag nog dat hij zin had in de school, en vooral het leskrijgen in het engels....
Onze jongste is niet zo enthousiast, meer om het feit dat ze haar hartsvriendin moet achterlaten en de familie. Maar we vermoeden dat ze het vooral heel eng vindt, en proberen haar veel te vertellen en te steunen. Het zal moeilijk worden, maar we gaan ervoor! Laatst zei nog iemand tegen ons, dat kids die eigenlijk niet willen, vaak het beste settlen.... Let's hope so!

Weten jullie al waar je heen wilt?

groetjes van Pauline

Hallo Katja en familie,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met jullie plannen. 

Groetjes,
Susan

Back