Hallo allemaal, leuk om zoveel enthousiaste reacties te krijgen! Maar eerst even mijn voornaam; ik had mij geregistreerd met Donatella (= naam van mijn hond :evil
omdat mijn echte naam al bezet was! Dat is dus Daniella, lijkt er wel op...
Verder ben ik getrouwd met John, 4 kids: Moreno (12), Lorena (10), Gianni (8) en Giulia (6).
We gaan voor een skilled visa anders gaat het niet lukken. Op het moment trekt de omgeving van Adelaide me het meest, niet de stad maar het buitengebied. Ik zou heel graag mijn eigen boerderijtje willen runnen, probeer dat al jaren in NL voor elkaar te krijgen (zorgboerderij) maar met de aankomende bezuinigingen op de jeugdzorg (PGB's) durf ik het even niet meer aan (en heb inmiddels andere plannen :grin
Ik huur nu een boerderij voor mijn werk maar een eigen plek zou geweldig zijn. Daarnaast hou ik van agrarisch werk, paarden en schapen en ik heb een hondenkennel, ik fok Zwitserse witte herders. Gelukkig zijn die ook in Australie! Ik ben eigenlijk sociaal pedagogisch hulpverlener en bedrijfsleider agrarisch zorgbedrijf en ben benieuwd wat ik ermee kan doen in Australie. Lang verhaal kort samengevat........
Ik wacht nu op de vragenlijst voor de kansbeoordeling en dan komt er vast nog een lange weg vol met beren :|
Jullie ook veel succes met iedere volgende stap!