Hallo

Donatella

Member
Als nieuw lid wil ik mij ook ff voorstellen; ben Donatella, 40 jaar, getrouwd, 4 kids, 3 honden, 3 katten. We denken sinds kort heel voorzichtig aan emigratie naar Oz, we zijn er nog nooit geweest maar we hebben er een goed gevoel over. Vandaar dat ik blij ben met dit forum, erg leuk om jullie ervaringen te lezen en elkaar zo verder te helpen (als het zover komt...!).  :roll:

Van harte welkom op het forum.
Ideaal voor al je vragen.
Veel succes met de beslissing.

groeten,
Jenny

dankjulliewel, jullie hebben zo te zien al besloten, wij hebben nog lange weg te gaan maar weinig tijd! Misschien maar goed ook  :wink: We gaan deze week de kansbeoordelingslijst van M2A invullen...

Welkom Donatella en kids..

hele aardige mensen op dit forum hier en veel info. Ik vul dit weekend ook mijn kansbeoordeling in. Die Rob gaat wel lekker he ;-). Zo zie je maar dat mond tot mond nog altijd de beste reclame is.

Veel plezier en succes met jullie reis op weg naar Oz.

Groetjes, Marcia

Haha, ja idd mond op mond reclame! Jij veel succes met de beoordeling, spannend!
Heb al veel gelezen op dit forum, erg leuk en leerzaam al snap ik van veel afkortingen de betekenis nog niet :roll:

welkom op het forum en heel veel succes met beslissen en alles wat er mee te maken heeft!

groetjes nicole

Welkom op het forum en kom maar op met al die vragen!!!

Maar wij willen ook van alles weten: Zoals, weet je al voor welke regio je gaat of welk visum?

Groetjes,

Sacha

Welkom!!

Succes met het invullen van je kansbeoordeling.
Wij hebben het enkele weken geleden ook ingevuld en vandaag hebben we het contract op de bus gedaan naar M2A :grin:

Hallo Donatella,

Welkom  :hi: op het forum.  Succes met de volgende stappen!

Groetjes,
Susan, Mees, Shea (bijna 4) en Kian (2,5)

Hallo allemaal, leuk om zoveel enthousiaste reacties te krijgen! Maar eerst even mijn voornaam; ik had mij geregistreerd met Donatella (= naam van mijn hond :evil:) omdat mijn echte naam al bezet was! Dat is dus Daniella, lijkt er wel op...
Verder ben ik getrouwd met John, 4 kids: Moreno (12), Lorena (10), Gianni (8) en Giulia (6).
We gaan voor een skilled visa anders gaat het niet lukken. Op het moment trekt de omgeving van Adelaide me het meest, niet de stad maar het buitengebied. Ik zou heel graag mijn eigen boerderijtje willen runnen, probeer dat al jaren in NL voor elkaar te krijgen (zorgboerderij) maar met de aankomende bezuinigingen op de jeugdzorg (PGB's) durf ik het even niet meer aan (en heb inmiddels andere plannen :grin:) Ik huur nu een boerderij voor mijn werk maar een eigen plek zou geweldig zijn. Daarnaast hou ik van agrarisch werk, paarden en schapen en ik heb een hondenkennel, ik fok Zwitserse witte herders. Gelukkig zijn die ook in Australie! Ik ben eigenlijk sociaal pedagogisch hulpverlener en bedrijfsleider agrarisch zorgbedrijf en ben benieuwd wat ik ermee kan doen in Australie. Lang verhaal kort samengevat........
Ik wacht nu op de vragenlijst voor de kansbeoordeling en dan komt er vast nog een lange weg vol met beren  :|
Jullie ook veel succes met iedere volgende stap!

Succes met de kansberekening bij move2au. Wij zijn ook met hen in zee gegaan en sinds jan. 2009 zitten
we in OZ. Central Coast (Woy Woy Bay).

Hallo Daniella,

Welkom hier! Zit hier sinds kort ook op het forum. Ben hier terecht gekomen omdat ik op zoek was naar informatie en die heb ik hier wel gevonden incl. hele leuke reacties van gezellige mensen  :up: :grin:

Succes!

Groetjes,
Kathren

Back