halooooooo

akinaatje

New Member
hoi iedereen...ik kom hier eigenlijk enkel maar omdat ik al een aantal jaren droom van emigreren naar aussie,maar ik besef dat het waarschijnlijk niet voor ons zal zijn :cry: :cry:
ik heb nu al redelijk wat gezocht,en besef steeds meer dat het bij een droom zal blijven...wij hebben 4 kids,mijn man is gewoon arbeider(heftruckchauffeur) en ik ben al een paar jaar huismoeder....dus ja... :cry: :cry:

Hallo akinaatje

Welkom op het forum

Niet treuren, vaak als je alle problemen een voor een bekijkt vallen ze soms heel erg mee.
Je moet ze niet eerst optellen, dat valt altijd tegen.
Australie is niet makkelijk maar wel de moeite waard om te proberen.
Ik heb geluk, ik wou ook altijd emigreren, het is er ook nooit van gekomen.
Op mijn eerste vakantie in 2000 naar Australie kwam ik kwam ik mijn huidige vrouw tegen.
Wij wonen nu bijna 4 jaar samen en hopen eind dit jaar naar Australie te gaan
Ik ben dan 57, het kan dus altijd.

Sterkte en succes  Ton en Ineke  :wink:

Hallo, welkom op het forum :up:

Kop op, waar een wil is is een weg
je weet maar nooit!

groetjes wilbert

Die 4 kinderen lijkt me geen probleem toch? juist een reden om naar australie te gaan heb je meer ruimte voor nodig en dat is daar volop !!!
Nu nog een manier om er heen te gaan....goed zoeken ~!!!

Welkom
Groetjes Annemiek

hallow, welkom op het forum! :hi: Ik sluit me helemaal bij nora aan, niet getreurd, zeg nooit nooit, want je weet maar nooit!

Welkom op het forum... ik zou nog niet opgeven als ik jou was.. waar een wil is, is een weg!!

greetz,
sandra

[quote author=Nora link=topic=1380.msg11418#msg11418 date=1111223849]
Die 4 kinderen lijkt me geen probleem toch? juist een reden om naar australie te gaan heb je meer ruimte voor nodig en dat is daar volop !!!
Nu nog een manier om er heen te gaan....goed zoeken ~!!!

Welkom
Groetjes Annemiek
[/quote]
neeee nora,onze vier kids zijn zeker en vast het probleem niet hoor!! INTEGENDEEL,zoals je zelf ook al aangeeft,een groot deel van me wilt dit ook doen voor hen!!!!!
tis enkel onze beroepen he,enne...een bewijs van hoe raar het leven lopen kan....vroeger wou ik altijd kapster worden,maar mocht dit niet studeren van thuis...nu lees ik dat ze nood hebben aan kapsters in aussie..... :-o tja...

Back