Betreft je refenrentiebrief van je huidige werkgever. Dat schijnt voor vele onder mij nog al erg gevoelig te liggen om verschillende reden. En iedereen verzint wel iets om toch je doel te berijken. Zo ben ik naar me baas gegaan met het verzoek om een middenkader cursus te volgen en die hij even moest betalen voor me. Nou hij vond het een goed plan maar betalen deed hij het zeker niet. Niet erg want dat was toch de bedoeling niet. Twee dagen erna ben ik naar het hoofd P&O gegaan met het verhaal dat ik gesproken had met de grote baas en hij vooral niet van plan was om mee te werken. Nu heb ik gezegd dat ik het zelf betaal en toch die cursus ga volgen. Maar voor het intack gesprek met de cursus leider heb ik een referentie brief nodig om het verloop van de cursus te kunnen bepalen die volledig aansluit bij mijn baan. Zo gezegd zo gedaan, heb een referentie brief van het hoofd P&O gekregen die mooier is dan ik zelf had kunnen dromen. Ze zijn erg te sprekken over me als ik het lees. Een leugentje om best wel, toch?
Gr Pat
Gr Pat