Handige filmpjes - Just arrived in Australia

Ik ga je andere post even hierheen verplaatsen, dan heb je geen dubbelpost :)

Lost is me voor geweest :)
 
Haha, heb net je filmpje over rijden in Australië gezien, heel herkenbaar! Ik zette ook altijd de ruitenwisser aan ipv de richtingaanwijzer.

Maarreh die hook turn die kende ik nog niet, heb ik nog nooit gezien hier in Queensland. Heb ik even mazzel :)
 
Grappige filmpjes hoor. Vooral die van de "vegemite" Alleen jammer dat het leek alsof de jongste een beetje werd gedwongen om het toch maar niet lekker te vinden en bij de vertrouwde hollandse sprinkels te blijven. Ze zat er toch echt lekker van te smullen toch?
Komt toch weer een beetje de hollandse "wij zijn beter en steeds bevooroordeeld" boven...
Maar voor de rest, Lachuh! (met die hollanders... :p)
 
Mijn Australische echtgenoot vindt het wel jammer dat niet alle filmpjes ondertiteld zijn... Misschien een tip voor in de toekomst?

(Hij ligt overigens steeds in een deuk als hij je 'and this is how the Dutch do it' hoort :))
 
Goed gedaan, kan wel zien dat je vaker een itempje draait ;)

Ook leuk om aan vrienden en familie te laten zien :up:

Keep'em coming!
 
He grappig. Binnenkort ook de andere filmpjes maar een keer hierop zetten. Wordt aan gewerkt;)
 
Ik kijk er nog even naar. Bij de meeste filmpjes kun je vertaling zien via You Tube ondertiteling/captions (een van de knopjes rechts onder het schermpje. Niet geweldig, maar het is iets.
 
Back
Top