HAPPY NEW YEAR !!!

Ingriddh

XPdite Sponsor
:dance:  Ik dacht over 3 uurtjes is het zover dus laat ik het topic maar vast openen.  :dance:

Vanuit een koud  :cold: Nederland wensen wij iedereen een fantastisch 2009.  :up:  :freezing: :up:  :freezing: :up:  :freezing: :up:

In januari gaat ons avontuur beginnen  :donttell:, voor iedereen met een visum veel succes met jullie plannen  :dancing:.
Voor diegene die nog wachten, nog even geduld  :computer:, het komt goed !  :roll:

Wij gaan hier over een paar uurtjes aan de oliebollen en een drankje  :eat: en gaan nog acht nachtjes  :readinginbed: slapen  :readinginbed: en dan komen we ook  :plane: :beach: jullie kant op.

Groetjes  :later:
Johan, Ingrid & Steve

Hee wat leuk! Voor jullie ook een geweldig 2009 waarin alle dromen uitkomen. Pff nog 8 nachtjes, gaat snel he? Succes de laatste koude dagen in Nl. Ik zou toch maar beginnen met die wollen onderbroek hoor, met een beetje wilskracht heb je hem dan morgen wel af en kun je er nog even van genieten  :dance:

HAPPY NEW YEAR !!!!!!![size=10pt][/size]

EN VOOR STRAKS ALVAST:
:hi:

HOPELIJK WORDT 2009 VOOR JULLIE EN VELE ANDEREN HET JAAR!

Ik wil ook iedereen een geweldig 2009 wensen en ik hoop dat al jullie plannetjes uit mogen komen!!!

Vandaag verzekering afgesloten en bij deze is ALLES rond... Raar gevoel...
Over drie weken trek ik in bij mijn mannetje in Melbourne, tot die tijd is het net of Nederland me nog even in stijl uit wil zwaaien, met die ijzige kou!!

Hele fijne jaarwisseling en alle geluk aan iedereen!
Mitzi.

Inge, ga je nog in de achtertuin van de buren zitten vuurwerk kijken????? Ze zijn er toch niet. :wink:

Wij wensen ook iedereen een Happy Newyear.

HappyNewYear.jpg

En dat er maar veel visa mogen worden uitgedeeld aan de XPditers.

Bart, Miranda en Boris

[quote author=Ingriddh link=topic=9578.msg129784#msg129784 date=1230720256]
Inge, ga je nog in de achtertuin van de buren zitten vuurwerk kijken????? Ze zijn er toch niet. :wink:

[/quote]

yep, over 2 uur ga ik die kant op, het is alleen jammer dat ik dan op het bos kijk ipv het vuurwerk dus waarschijnlijk zie ik dan nog niks  :p

Vanuit New Zealand de allerbeste wensen voor iedereen. Het vuurwerk is practically non-existent en nog steeds voelt de jaarwisseling daardoor aan als een fluffy fart; weinig knallends! Een beetje anticlimax is het wel, zeker als je uit de Kruidenbuurt in Eindhoven komt :-D

Het beste!

Irene

Ik heb net live de beelden vanuit Sydney gezien op RTL. Schitterend! :grin:

Ik wens iedereen een gelukkig 2009! :up:

Wat een mooie foto van het Opera House!! :smile:

Dat voor iedereen zijn wensen ( lees : een visum krijgen) maar mogen uitkomen!!: :grin:

En voor degene die 'm al hebben: veel geluk!! :cool:

En bovenal voor iedereen veel liefde en gezondheid!!! :music:

Marika

Wow, Sydney heeft er wel wat van gemaakt zeg! :shock:

m1cz0t0a9irh.jpg
m1cz0sxax67j.jpg

Het traditionele vuurwerk bij de beroemde Harbour Bridge was veel grootser dan voorgaande jaren.
Volgens de organisatie was het bijna twee keer zo groot als vorig jaar. In totaal ging 5000 kilo vuurwerk de lucht in, met een waardevan omgerekend 2,3 miljoen euro.
Bron: NU.nl

En een gelukkig nieuwjaar vanuit Cairns voor iedereen. Wij zijn om 21.00 uur naar
het vuurwerk in de CBD gaan kijken, was mooi en leuk dat ze het om 21.00 uur doen
voor de kids en 24.00 uur voor de oudere jongeren onder ons :).
Dus hier geen fluffy fart Eerainuh  :grin:

Ook wij nog vanuit een ijskoud :freezing: Nederland wensen iedereen een gelukkig nieuwjaar.

En hopen dat iedereen hun dromen waar kunnen maken in 2009.

Cheers  :cheers:

Axel

Beste wensen voor 2009 en 'may all you dreams come true',.... veel visa's zodat we volgend jaar allemaal samen in T-shirtje en short als aussies het vuurwerk mogen komen bewonderen.

Veel succes in 2009

Frank & Hilde
            en kids

[quote author=tum link=topic=9578.msg129798#msg129798 date=1230763772]
Dus hier geen fluffy fart Eerainuh  :grin:
[/quote]

..... (oeps)!

Maar daar moest je wel voor naar de CBD, dè bedoellik nou ;-)

De Deftige Dame.

[quote author=Denny link=topic=9578.msg129791#msg129791 date=1230731443]
Ik heb net live de beelden vanuit Sydney gezien op RTL. Schitterend! :grin:

Ik wens iedereen een gelukkig 2009! :up:
[/quote]

Wij hebben oudjaarsavond ook de live beelden vanuit Sydney gezien. Alleen niet op de televisie. Wij waren afgereisd naar Sydney omdat mijn neef voor een vakantie naar Sydney was gegaan. Op oudjaarsavond zijn we naar het National Park gegaan vlak bij Taronga Zoo (Bradley Head National Park??) en vanaf daar hadden we een schitterend overzicht van het vuurwerk. Om 21.00 uur eerst het kindervuurwerk en om middernacht begon het dus echt.

Hoi Hoi iedereen ook van ons Bennie & Katie een heel gelukkig 2009 gewenst.

Perth :balloons2: :balloons: :cheers: :drink: :donttell: :drinking: :drink:

Cheers

Back