hardleers

rob en jeanine

XPdite Sponsor
Tot twee keer toe gered in wildernis
ALICE SPRINGS - Een Britse vakantieganger die werd gered na drie nachten in de Australische wildernis te hebben doorgebracht, is na een week opnieuw door reddingswerkers uit een benarde positie verlost. De 50-jarige Martin Lake zorgde voor een grootscheepse zoekactie op de grond en in de lucht. Hij riep hulp in na weer vier nachten te hebben rondgedoold in hetzelfde afgelegen gebied in noordelijk Australië.

De politie gaat er vanuit dat de man tijdens zijn eerste trip iets was verloren en daarom opnieuw naar de streek terugkeerde. Wegens de toestand waarin de uitgedroogde man woensdagochtend bij zijn redding verkeerde, weet de politie dat echter niet zeker.

Nadat hulpverleners hem de eerste keer hadden gevonden, vertelde Lake media dat hij zich „een beetje stom” voelde. De politie liet de Australische nieuwszender ABC weten dat de Brit mogelijk opdraait voor de kosten van de tweede reddingsactie.

Een ezel..... :? :?

Ik vind het niet gek dat ze hem die 2e keer
voor de kosten willen laten opdraaien. Er
kan nu geen sprake meer zijn van een
vergissing, of je moet wel héééél errug
niet slim zijn.

Miran  :)

inderdaad hardleers.
En als ik de politie was zou ik hem idd voor de tweede reddingsactie laten betalen. Dat leert hem ook meteen om van te voren eerst goed na te denken voordat hij zoiets nog een keer doet.

Domme toeristen die voor een wandelingetje in de desert gaan.... De man heeft geluk gehad dat ze hem gevonden hebben!!!

En alsie moet betalen voor de tweede reddingsactie bedenkt hij zich misschien de volgende keer twee keer voordat hij op zoek gaat naar iets wat hij 'vergeten' is.

domdomdom. :-o
Inacar

Dat is nou precies wat ik ook denk Rob / Jolanda.
Ken je nog die reclame van ik geloof Pepsi. Die jongen die expres in het water sprong om maar gered te worden door die baywatch babes.

Back