Hm, ik zou niet zeggen dat mensen bang zijn over de max te gaan, maar vergeleken bij N'land vond ik het speeding meevallen. Wat wél heel link is, is dat ze aan 2 kanten inhalen. Ik heb me aangeleerd me rot te spiegelen, want aan de verkeerde kant ingehaald worden kan nog al 's schrikken zijn.
Hier hebben we overigens wél de schokkende en bloederige ads gehad, was of tegen drinken onder invloed, of te snel rijden, dat ben ik even kwijt. Maar over het algemeen worden ze minder subtiel, en jammer dat dat nodig is, maar soms is dat nodig om door te dringen tot langzame breinen... Toevallig zag ik gister nog op TV dat het gros van ongelukken op kruispunten gebeurt, omdat mensen snel nog even op het gas gaan staan bij oranje licht. We doen het allemaal wel 's, en misschien is ons vertrouwen in de mede-autorijders te groot...?
Overigens spreekt 'iemand de pink geven' mij wel aan :-D. En het is zooo makkelijk sommige mannen gek te maken bij een stoplicht: ik spurt soms weg bij een stoplicht (dan rij ik m'n automaat in 'manual mode'), en bij het volgende stoplicht staan ze opgefokt klaar om deze keer sneller te zijn dan ik. En dan doe ik het tegenovergestelde :whistle: Ja, laat mij ook 's effe, moeten ze weer zo nodig 'meedoen'!! :-D
Verder kijk ik wel goed uit met te hard rijden, want geld kwijtraken aan zoiets, daar baal ik écht super van!