Health Checks

Tom Miller

Member
Hallo! Ik ben voortvarend bezig met het aanvragen van mijn partnervisum. Alles verloopt gelukkig voorspoedig, maar ik kan nergens vinden wat de 'health check' nu precies inhoudt. Niet dat ik me er enige zorgen om maak, maar ik zou graag willen weten waar je zo'n health check zou moeten ondergaan (NL, of OZ), waar zo'n check uit bestaat, etc. Iemand daar ervaring mee? Cheers, Tom
 
met alle respect, maar de health check stelt niet heel veel voor. je pist in een potje, de arts stelt wat vragen en luistert naar je hart en longen, dan wordt er een foto genomen van je borstkas, dan even bloed prikken en na een uurtje en 250 euro lichter sta je weer buiten bij dr Ritz.

Je krijgt het rapport per mail opgestuurd en dan zie je in welke health classification je valt. A, B of C. Zij loaden het up in je immi account dat is wel fijn, daar hoef je niks meer aan te doen.
 
Naast wat @Tim911 al zei, had ik ook een kijk & luistertest wat geen bal voorstelde. De luistertest hield zoveel in als: ik aan de ene kant van de kamer, arts aan de andere kant van de kamer. Arts zegt zachtjes wat. "Hoorde je dat?" "Ja." "Prima, niks mis met je gehoor."
:D
 
Onthou wel dat je health check maar 1 jaar geldig is en een partnervisum tot wel 30 maanden kan duren. Ikzelf wacht met de check totdat ik een case officer heb toegewezen gekregen die er per e-mail om vraagt. Anders moet ik hem 2 of 3 keer doen (elke keer $ 300).
 
Onthou wel dat je health check maar 1 jaar geldig is en een partnervisum tot wel 30 maanden kan duren. Ikzelf wacht met de check totdat ik een case officer heb toegewezen gekregen die er per e-mail om vraagt. Anders moet ik hem 2 of 3 keer doen (elke keer $ 300).

Dit is waar, en ik zou idd wachten tot je CO erom vraagt ja ivm inreisdata. 30 maanden KAN het duren maar is niet voor ons van toepassing. Off site vanuit een a land met de juiste bewijslast en voldoen aan alle voorwaarden fiets je er zo doorheen. Tijdlijn aanvraag tm grant bij mij was bijv maar 3 maanden. Je kunt het volgen op het US forum geloof ik waarin ze alle tijdlijnen bijhouden van diverse locaties zoals berlijn en london, zo wist ik ook dat mijn grant eraan zat te komen.
 


OFX
Back
Top