Eerst kon ik me de persoon niet voor de geest halen.
De naam kwam me zeer bekend voor.
Nu zenden ze hier dagelijks films uit van Heath.
Wat was nu de oorzaak van zijn overlijden.
Heb al gehoord dat hij aan de drugs was......eerlijk gezegd lijkt mij van niet.
Een ander verhaal zegt dat hij een overdosis slaappillen heeft genomen omdat het allemaal teveel werd.
Heeft iemand de ware oorzaak opgevangen....
De films waar hij in speelde waren absolute goede films om naar te kijken, zoals Ned Kelly.
"Overlijden
Heath Ledger werd op 22 januari 2008 dood in zijn appartement gevonden met slaappillen. Een deel van de pillen was voorgeschreven door zijn dokter. Volgens de politie is er op dit moment geen aanleiding om aan een misdrijf te denken. Zijn naaste familie gaat er niet van uit dat hij zelfmoord heeft gepleegd: "hij was een levenslustig mens, en vormde een bron van inspiratie voor iedereen"
Voor zover ik weet was het nog steeds niet helemaal duidelijk waaraan hij was overleden. Geen idee of ze daar nog achter komen. Als het daadwerkelijk een overdodis pillen was geweest hadden ze toch al wel kunnen zien of hij daaraan was overleden?
Bij 'De Wereld Draait Door' laten ze altijd opvallende zaken zien die op tv zijn geweest en daar zag je de persconferentie van de ouders van Heath Ledger. Die vader spreekt zijn verdriet uit en alles. Vraagt die -Australische reporter- aan het einde: 'maaruh... wie bent u eigenlijk?'. :redcard: Die moeder nog enigzins gepiekeerd: 'dat is zijn vader, ik ben zijn moeder en dit is zijn zusje'... wat een eikel die journalist
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.