Jeroen
XPdite Hero
Een aantal jaren geleden, ik denk zeker 12 jaar, heb ik een bekeuring voor te hard rijden gekregen; 60 Gulden voor 4 km te hard. Sinterklaasavond is natuurlijk uitgerekend een avond om daar eens uitgebreid verder over te praten natuurlijk dmv gedichten. Van Sinterklaas kreeg ik een Elmo.
Sinds die tijd heb ik geen bekeuring meer gehad, totdat ik dit forum ontdekte en Lost gevraagd heb om een plaatje van Elmo. Elmo werd voor me geregeld en warempel (!) de volgende dag een bekeuring in huis EUR 55,00
. Alsof dat nog niet genoeg was belt Erna mij gistermiddag op met de mededeling dat ook zij een bonnetje voor te hard rijden heft gekregen EUR 70,00 (!) :lol:
Ik blij en dat leg ik even uit. Erna en ik hebben jaren geleden een afspraak gemaakt en die luidt als volgt: degene die de bekeuring ontvangt betaald hetzelfde bedrag aan de partner, vrij keus van besteding. Dus ik heb EUR 15,00 verdiend (?) :wink:
Jeroen
Sinds die tijd heb ik geen bekeuring meer gehad, totdat ik dit forum ontdekte en Lost gevraagd heb om een plaatje van Elmo. Elmo werd voor me geregeld en warempel (!) de volgende dag een bekeuring in huis EUR 55,00
Ik blij en dat leg ik even uit. Erna en ik hebben jaren geleden een afspraak gemaakt en die luidt als volgt: degene die de bekeuring ontvangt betaald hetzelfde bedrag aan de partner, vrij keus van besteding. Dus ik heb EUR 15,00 verdiend (?) :wink:
Jeroen