HEBBES!!!

skip

New Member
Hallo allemaal

Gisteren teruggekomen uit Berlijn en, jawel, met visum :)

We hadden donderdag het interview om 11 uur, maar waren ruim een uur te vroeg. Ik dacht we gaan gewoon naar binnen om ons te melden. Aardige mevrouw bij de receptie ging wel even bellen.
Ja hoor, was geen probleem, we konden nu wel naar boven. Dat was lekker natuurlijk.

Onze case officer, Owen Kelly, kwam ons halen. Onzettende aardige knul trouwens!
Het werd eigenlijk al vanaf het begin een leuk gesprek, mede omdat hij Judy vroeg waar in Australië zij had gewoond.
Nou bleek hij ongeveer een half uur rijden van die plaats gewoond te hebben. Dus toen ik ondertussen gewoon al mijn formulieren 1 voor 1 aan hem gaf, zaten zij lekker te keuvelen.
Ik kon trouwens gewoon alles aan hem geven zonder dat hij specifiek om iets vroeg. Ik gaf iets aan hem en hij vinkte het gewoon af. Toen hij hoorde dat wij al 4 jaar samen waren melde hij dat het visum wel afgegeven zal worden.

De map met alle enveloppen, kaarten en foto's nam hij ook mee. Daar ging hij kopietjes van maken en zouden dan
's middags de originelen weer terug krijgen.

Dus, we waren eigenlijk heel snel klaar. Na nog wat grappen hier en daar (zijn achternaam is Kelly en die van Judy ook, kon ik het niet nalaten om te melden dat alle nazaten van Ned Kelly "had to stick together").

Enfin, we konden 's middags om 3 uur terugkomen. Hij kwam naar beneden met mijn paspoort en verontschuldigde zich omdat hij per ongeluk een verkeerde sticker in mijn paspoort had geplakt. Daar is een ongeldig stempel opgezet en een nieuwe sticker op de pagina ernaast. Geen probleem, heb ik lekker 2 stickers. :)

Nou dat was het zo'n beetje. We gingen blij de stad weer in en kunnen ons nu richten op de grote verhuizing.

Groeten allemaal en veel succes voor diegenen die nog moeten.

Sandra en Judy

Hoi Sandra en Judy

Van harte gefeliciteerd met jullie visum.

Groetjes Sander :up:

Heel erg gefeliciteerd! Ook wij hadden nooit gedacht dat zo een stom stickertje zoooveel kon betekenen!! 

Sara

Gefeliciteerd met jullie felbegeerde sticker!
Lekker gevoel hé?!

Groetjes Lin

[quote author=skip link=topic=4647.msg58712#msg58712 date=1146986348]
Hallo allemaal

Gisteren teruggekomen uit Berlijn en, jawel, met visum :)

Sandra en Judy[/quote]

[size=22pt]HIEP HIEP HIEP HOERAAAAAAA[/size]  [Size=20pt]WELL DONE[/size];

:up: :congrats: :congrats: :humble: :humble: :cheer: :cake2: :cheers: :cheers: :dancing: :dancing: :congrats: :congrats:

Veel geluk in je nieuwe mooie toekomst.

Jack :evil:

:congrats:    :dance:        :congrats:      :dance:          :congrats:

[move] :up:HELEMAAL TOP :up:[/move]

Mooi zeg....proficiat!!

Volgens mij wordt het voor ons ook tijd om maar een australische date te zoeken die op maximaal 30 minuten van de locatie woont waar Owen Kelly heeft gewoond. Moeten we wel gegarandeerd hem krijgen als kaas-officier ...euhm....case-officer! :lol:

Gefeliciteerd!!!!!!!!! Lekker hoor, en wel lachen dat je 2 stickers hebt...beter dan geen een. Ben ook blij dat je zegt dat ze 4 jaar al een tijd vinden....wij zijn al 10 jaar getrouwd dus dat moet dan ook wel lukken :wink:

Hallo

Heel erg bedankt voor de felicitaties!

Deze week onze tickets geboekt, 18 januari 2007 is het zover!
Vliegen met Malaysian Airlines voor 1500 euro (2 personen). Moest het wel snel doen want het begon al aardig vol te raken in januari en wij MOETEN voor 30 januari het visum 'activeren'. Geeft niks, want dat hadden we zo gepland :)
Kunnen niet wachten tot het zover is.

Groetjes
Sandra & Judy

Lieve lieve Sandra en Judy!!

VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie visum!! Wat een heerlijk gevoel niet? En fijn dat het een makkie was. Nu eindelijk verder denken en plannen! Ben erg blij voor jullie! Met ons gaat het goed, zooooo blij dat ik hier nu woon! 

Let's keep in touch, Marielle 

Back