HEBBES!!

MartijnT

New Member
Net een telefoontje gekregen van Buysse........... Visa Approved, 17 dagen nadat we de VOG hebben opgestuurd, mijns inziens erg snel, vooral vergeleken met de rest van de procedure...... 
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

En nu ons vertrek plannen, eindelijk!!!

Als je toevallig ook naar "destination downunder" gaat dit weekend, je kan ons herkennen aan een glimlach van oor tot oor.........

:cake2:

m.vr.gr.

Martijn

Gefeliciteerd, te gek zeg!
:congrats: :congrats:
Wanneer komt die glimlach dan naar Destination Down Under, anders zoek ik misschien voor niks.

Mariette

[quote author=kallie link=topic=4806.msg60899#msg60899 date=1148910544]
Wanneer komt die glimlach dan naar Destination Down Under, anders zoek ik misschien voor niks.
[/quote]

Zeer waarschijnlijk Zaterdag, ik heb er nu extra veel zin in! :-D

Super nieuws  :congrats:

Geniet ervan en succes met de volgende stappen!

Groetjes,
Susan

Wat goed zeg! Gefeliciteerd!!  :happysun:

Wij hoorden 2 weken terug dat we het visum krijgen. Klopt precies met jullie timeline!

Succes met alle voorbereidingen!! Wanneer willen jullie gaan?

groet, Diane

[quote author=MartijnT link=topic=4806.msg60890#msg60890 date=1148907063]
Visa Approved
[/quote]

Hey, proficiat!

:surfer:

[size=15pt][move]GEFELICITEERD!!![/move][/size]

Succes met de komende planning!

Groetjes,
Lela

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties, erg leuk!! :up:

@Tinus1975: Wanneer we exact gaan weten we nog niet (we hebben nog geen ticket) maar de planning is nu eind juli / begin augustus, wanneer gaan jullie?

G E F E L I C I T E E R D !!!!!!!!
:-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D 
Wij worden er hier ook helemaal enthousiast en blij van!
Groetjes
Martin en Francine

CONGRATS! :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

GO GET THEM!

Ga je de reis plannen net zoals mijn buurman zijn vakantie plant??  NA HET WK!

[size=30pt]gefeliciteerd[/size]

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

groetjes Miranda  :)

@HenkJ...... ik heb geen flauw idee wanneer het WK is afgelopen (of begint / is begonnen?), dus daar houd ik geen rekening mee, ik ben zoals je wellicht begrijp geen voetbal fan.

Gisteren baan opgezegd........ per half juli houd ik op met komen (werken ben ik al tijdje geleden mee opgehouden...... ik ben ambtenaar :-D).

GROTE KLASSE !!!

Erg fijn dat het visum naar lang wachten toch nog onverwachts "snel" komt.

Wij gaan maandag naar destination, maar misschien werkt jullie lach wel aanstekelijk.
We zullen opletten wie jullie hebben ontmoet.

groeten Ellen en Wim

Ha Martijn,

Eind juli/ begin austustus is al snel!! Heb je inmiddels wel de tickets geboekt?
En, je hebt je baan ook al opgezegd. Ik trouwens ook maar ik stop pas in september. Waarschijnlijk gaan wij begin oktober pas weg.... Tijn wil nog een project afmaken. Gisteren naar tickets gekeken bij SA, ze hebben een goede aanbieding voor 399 pp enkele reis voor begin oktober. Weet alleen niet of je dan ook extra gewicht bagage bij kan kopen en een paar dagen in Singapore kan blijven. Dinsdag maar even achteraan bellen.

Gaan jullie direct naar Sydney of gaan jullie eerst nog een tijdje rondreizen?

groet, Diane

[quote author=mariekske link=topic=4806.msg61747#msg61747 date=1149452606]
FAIR DINKUM MATE!!! :lol: :lol: :lol: :clap2: :clap2: :cheers: :cheers:
[/quote]

Euuhh ja, thanx denk ik???? (wat betekent "FAIR DINKUM"?)

@ Diane, wij willen ook z.s.m. weg, ons huis was al halverwege januari verkocht en vanaf 1 juni zitten we al tijdelijk ergens anders. We moeten nu ff snel allerlei zaken als verzekeringen e.d. regelen en dan willen we weg. Tickets hebben we nog niet, zodra de paspoorten terug zijn uit Berlijn en wij van onze werkgevers de bevestiging hebben van ons ontslag gaan we tickets boeken. De aanbieding van SA (THX voor de tip trouwens) is voor ons denk ik te laat...... wij gaan sowieso eerder dan oktober.

Wij gaan eerst lekker 2 a 3 maanden door Australie trekken waarna wij een woonplaats zullen kiezen (en waarvan wij dus nu al denken dat het dus Sydney zal worden).

Als we tickets hebben geboekt en er is een interessante aanbieding zal ik het je even laten weten.

m.vr.gr.

Martijn

Gisteren (12-06-06) de paspoorten opgehaald op het postkantoor.......... met de plakplaatjes waar we 1,5 jaar op gewacht hebben! :cool:

Back