HEBBES!!

ak

XPdite Sponsor
Hoi allemaal!
Drie maanden geleden stuurde ik mijn dikke envelop met documenten voor de tweede fase van mijn spouse visum aanvraag op naar DIAC in Perth. Vandaag dacht ik laat ik ze maar bellen, wellicht is die envelop (ondanks registered mail) niet aangekomen. Alles was aangekomen en ik zou binnenkort aan de beurt zijn. Nog geen uur later ging de telefoon en miujn case officer zei: "Congratulations! You are now an Australian permanent resident". JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

((bellen helpt dus ..... als zegt DIAC in elke brief dat je alleen in uiterste noodgevallen mag bellen .... ))

proost! van een happy ak :happysun:

Super nieuws AK  :up:

:dance: :congrats: :happysun: :applaus: :cheer: :dancing:

Geniet ervan!

Groetjes,
Susan

Dank jullie wel!
Ik geloof dat het nog allemaal niet tot me is doorgedrongen .....  :grin:

:congrats:  Gefeciliteerd en laat het van het weekend maar eens lekker tot je door dringen !!

Groetjes Jojo.  :up:

JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De brief was er gister en nu is het zwart op wit .... Ik heb digitale foto's gemaakt van de brief en backups gemaakt van de bestanden dus als ik de brief kwijtraak heb ik het vast nog wel ergens anders .......  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Wat nu nog lastig is is hoe ik de sticker in mijn paspoort krijg: in de brief staat dat ik daarvoor naar Perth moet, maar we zijn nu in Nyngan, NSW beetje ver weg .... Ik ga proberen dat ik de sticker in Sydney kan ophalen, dat is maar 600 kilometer  :lol: :smile: :p :grin:

Back