heeft iemand nog tips voor wanneer de container wordt afgeleverd...

Kathleen

Well-Known Member
Hoi iedereen,
Heeft iemand nog tips voor als de container/spullen worden afgeleverd? Ik heb net gehoord dat ik de crew en spullen in mijn eentje moet gaan ontvangen :(
Thanks!
 
Ik zou Ciske de Rat om hulp vragen :)



Maar even zonder gekheid, het moet niet zo moeilijk zijn, heb het zelf ook gedaan. Zorg dat op iedere kamer of deur een stuk papier hangt met een naam of nummer. Dan ga jij vervolgens bij de vrachtwagen staan en bij iedere doos die naar buiten komt vertel je in welke kamer het moet worden neergezet. Loop van te voren even met de verhuizer door het huis en wijs aan tegen welke muur ze de dozen moeten opstapelen. Met zware meubelen wel even meelopen, dan kunnen die gelijk op de juiste plek worden gezet.

Succes!
 
Hoi iedereen,
Heeft iemand nog tips voor als de container/spullen worden afgeleverd? Ik heb net gehoord dat ik de crew en spullen in mijn eentje moet gaan ontvangen :(
Thanks!

Uhhh, dit is toch niet om een reden waar we ons zorgen om moeten maken toch?
 
@Zwerver: nee, geen zorgen. Maar het is niet de leukste dag uit mijn leven....;-(. Wij hebben pech gehad met een hoop schade, dat ook. Maar die dag is redelijk stressvol, in ons beeld in ieder geval. Die jongens moeten alles in de juiste kamer zetten (goede tip van Sacha!), je moet afvinken wat er allemaal binnen is gebracht en als het om zo'n 150 items gaat, is dat best lastig! De omschrijvingen zijn niet altijd even duidelijk en het is eigenlijk ook de bedoeling dat je eventuele schade direct meldt. Probeer dat maar eens met zo'n massa dozen...... Bij ons begon men met het grote spul waardoor je eigenlijk wat aan het duimen draaien bent.................tot de dozen kwamen. Toen begon de stress echt toe te slaan want dat is bijna niet meer bij te houden! Was blij dat een van de verhuizers uiteindelijk zelf wel vonkjes wilde zetten....;-).

Verder hadden onze verhuizers niet begrepen dat er ook zaken in elkaar gezet moesten worden, de verschillende bedrijven in NL en Oz hadden niet helemaal vlekkeloos gecommuniceerd. Dus dan moet je gaan bellen en bellen en bellen om dat uiteindelijk voor elkaar te krijgen..........

Dus nee, geen zorg, wel bij de les blijven en voorbereid zijn!

Groet, Annemarie
 
Hi Annemarie,

Oke helemaal duidelijk! Het zal sowieso een boel werk zijn denk ik en tja, schade direct melden kan natuurlijk pas als alles is uitgepakt...
 
Maak je geen zorgen om wat er uit de dozen komt als de verhuizers nog rond lopen, dat is echt iets dat je later rustig moet gaan doen. Het kan inderdaad geen kwaad om het aantal dozen/verpakkingen te tellen. Wat er in Nederland is ingeladen, moet er in Australie ook weer uitkomen. Zou me er echt niet te druk om maken, ben nu al zo vaak verhuisd en het is altijd goed gegaan. Zorg wel voor een koel drankje voor de mannen, dat waarderen ze echt heel erg :)
 
Ik zit nog in een fase eerder. Ons huis is verkocht en ik ben me nu aan het oriënteren op een goed verhuisbedrijf. Via dit forum kreeg ik de naam Hazeleger door, maar ik heb hen al 2 mails gestuurd en ze reageren maar niet..... Wel heb ik volgende week een afspraak met UTS Internationaal. Kan iemand nog een verhuisbedrijf aanbevelen en/of is er nog iets waar we al in NL op kunnen letten?
 
Hee Ingrid,

Ik zal Errie Hazeleger morgen( hij komt de container laden) op zijn mailbox attenderen! Hij vertelde wel dat hij vakantie heeft gehad en zijn dongel er mee opgehouden was....wie weet was dat het euvel.

Groetjes, Mien
 
Hee Ingrid,

Ik zal Errie Hazeleger morgen( hij komt de container laden) op zijn mailbox attenderen! Hij vertelde wel dat hij vakantie heeft gehad en zijn dongel er mee opgehouden was....wie weet was dat het euvel.

Groetjes, Mien

Bedankt!!! :smile:
 
Wij zijn ook verhuist met hazeleger en hopelijk worden onze spullen deze week afgeleverd :) ik kan niet wachten om weer mijn eigen spullen om me heen te hebben na 4 weken house sitten en 3 weken in een 2 kamer huisje te hebben doorgebracht. Ons huis is er klaar voor, de container is gisteren in de haven aangekomen dus hopelijk voor Australia day mijn spulletjes. Ik had ook begrepen dat Errie op vakantie was, wij hadden ook nog een mail gestuurd maar een van de medewerkers had hem beantwoord.

En Crown was voor ons 1200 euro duurder dus de keus was makkelijk

Groetjes
Yvonne
 
Hoi,

Ik zit nog in een fase eerder. Ons huis is verkocht en ik ben me nu aan het oriënteren op een goed verhuisbedrijf. Via dit forum kreeg ik de naam Hazeleger door, maar ik heb hen al 2 mails gestuurd en ze reageren maar niet..... Wel heb ik volgende week een afspraak met UTS Internationaal. Kan iemand nog een verhuisbedrijf aanbevelen en/of is er nog iets waar we al in NL op kunnen letten?

Groeten Ingrid
Wij zijn met Voerman (is UTS) gegaan.
Geen problemen mee gehad, is erg goed bevallen.

Bart
 
Hee Ingrid,

Ik zal Errie Hazeleger morgen( hij komt de container laden) op zijn mailbox attenderen! Hij vertelde wel dat hij vakantie heeft gehad en zijn dongel er mee opgehouden was....wie weet was dat het euvel.

Groetjes, Mien

Hoi Mien,

Errie heeft me teruggemaild. Mijn mails schenen in zijn spambox terecht te zijn gekomen. Is alles goed gegaan met je verhuizing?

Groeten Ingrid
 
Team Relocations was de onze ... Geen problemen!!

(paar hele kleine schades, maar je kunt ook niet verwachten dat alles zo'n enorme reis ongeschonden doorstaat .. Afhandeling van de schades ook geen enkel probleem mee gehad).
 
Hoi Ingrid,

Errie vond het echt heel erg toen ik hem vertelde over je mails!
Het eerste deel van de verhuizing is prima verlopen, we houden je op de hoogte.

Succes met uitzoeken, opruimen etc etc( een mens verzamelt veel spullen!)

Groetjes, Mien
 
Verhuizing geslaagd! Bijna niks stuk, wat schade aan 1 kast en een vaas stuk. Heb nog niet alles uitgepakt... Onze kennismaking met de Australische partner was niet geweldig, maar de afhandeling was een prettige verrassing. De drie mannen hebben me fantastisch geholpen... en Sacha en Lamarck allebei gouden tips!! Heb ze allebei in praktijk gebracht ;))
 
Goed zo, nu alles rustig uitpakken en een plekje geven en je lekker thuis voelen :)
 
ohh jaloers, onze container is al in Melbourne we zitten te wachten op de douane, hopelijk nog voor het eind van de week bericht. En de paklijst met kamer nummers ligt al klaar en de kamers zijn al genummerd goeie tip.

Groetjes
Yvonne
 
Back
Top