Heel FOUT

alieNL

Well-Known Member
Jullie kennen het allemaal wel, iets dat eigenlijk echt heel FOUT is, maar daardoor juist heel grappig.

Nou, fouter dan dit kan volgens mij echt niet..

 
Nee, inderdaad..... :-( IEUW!! :-(

(Ik heb het wel 7 seconden vol gehouden, wie bied meer???)

Fokko 5 seconden. :grin:
 
Jullie kennen het allemaal wel, iets dat eigenlijk echt heel FOUT is, maar daardoor juist heel grappig.

Nou, fouter dan dit kan volgens mij echt niet..
Nog fouter is om dit met ons te delen... :lol: Is dit een trailer voor "Nederland heeft talent" of zo?
 
grin.gif
grin.gif
1.11 min...pfff moest hem toch echt uitzetten
grin.gif
grin.gif
 
Ik heb het hele filmpje uitgekeken en zojuist samen met Ro nog eens! hahahaha! :grin: :grin: :grin: '

Wij zijn toch echt wel heel erg dapper! (wel met ons medeleven naar Vader Abraham... echt FOUT!)

:smile: Betty
 
Ik was zo snugger om door te klikken naar het lied "Hey Marloes" van dezelfde 'zanger', had ik dus beter niet kunnen doen, dat is zowat nog erger! En het ergste is nog wel dat allebei die stomme deuntjes nu in m'n hoofd zitten
loudcry.gif

Ik heb vanochtend het filmpje aan m'n Australische echtgenoot laten zien en aan m'n zwager, die kwamen niet meer bij, maar ze konden het na een halve minuut ook niet meer aanzien, hahaha!
 
Ik vind jullie wel een beetje grof allemaal.
Geestelijk minder validen (of "zwakko's" zoals mijn zus altijd zegt) hebben toch ook recht op een beetje vermaak?

Bart :evil:
 
Nou, zelfs Amerika weet inmiddels wie Rinus is.....

http://www.huffingtonpost.com/2011/07/13/rinus-and-romana-chill-on_n_896947.html?ncid=edlinkusaolp00000003
 
Maxx: Woon je nog in NL? Want daar is het tamelijk bekend :)
 
Back
Top