Hoi wij zijn vanavond voor het eerst.Wij zijn al een tijdje aan het denken om dit land te verlaten.Australie heeft altijd getrokken maar ik zeg eerlijk mijn vriend zou ook graag naar canada willen.Onze plannen zijn nog pril.Ook weten wij niet naar welke gedeelte we willen.Wie iemand de leukste?Het liefst met strand.Ook heb ik nog me twijfels. Namelijk me kinderen.Ik heb twee kinderen een jongen en een meisje.Van 5 en 8.Je jongste zeg wel dat hij in een warm land wil wonen want dan kan hij lekker buiten spelen en de oudste wil dat ook wel maar ze wil niet van haar school af.En daar heb ik me twijfels over.Zijn er mensen met kinderen die de stap hebben genomen om te emigeren?Hoe is het met jullie kinderen vergaan op school?Ik vind het toch wel zielig om me kinderen van hun school te halen en op een school doen waar ze met vreemde kinderen komen die ook nog een andere taal spreken.Hoe zit het met werk?Moet je een baan hebben voor dat je daar heen kan?Kan je daar een eigen bedrijf beginnen?Ik ben hier een huismoeder en mijn vriend zit in de landbouw.Namelijk in de ijsberg sla en paprika's.Is daar ook iets in dat werk?Nog veel vragen dus en veel twijfels.Maar dit land zit me niet echt lekker meer.Nou hebben we ook haast geen familie meer.Dus voor familie hoeven we niet te blijven.Zitten op deze site ook mensen die daadwerkelijk al in australie wonen?Nou ik zou jullie niet langer meer vervelen.Nog een fijne avond en misschien hoor ik wat van jullie.Groetjes