heel verdrietig

tijtje

New Member
ik loop al een paar dagen met dikke ogen van het huilen want mijn man heeft bij nader inzien toch maar besloten dat het beter is om niet naar Aaustralie te emigreren
Hij is hier net sinds een jaartje een eigen bedrijfje gestart[glazenwasser/schilder]en dat loopt erg lekker
hij zegt dan ook hier weet ik wat ik heb daar niet dus ik begrijp hem wel maar heel mijn droom is voorbij heel mijn toekomstbeeld is weg
alleen al het idee om hier de rest van mijn leven door te moeten brengen daarvan raak ik echt in de stress
mijn droom om straks in Australie te wonen hield mij in dit leven van sleur nog op de been maar nu...................................................................................................................
ik voel me echt KUT
ik had nog één laatste vraag
kent iemand van jullie misschien ook jehovah's getuigen in Australie en zo ja hoe kan ik daar eventueel mee in contakt komen
please als jullie wat weten meld het me dan want dat is eventueel mijn laatste strohalm
 
http://www.solcon.nl/langeveld/keerpunt/w/wiltjer-elle-jehovah-getuige.htm

probeer eens contact op te nemen met deze persoon.
deze heeft contacten over de hele wereld, incl. aussie.

heel veel sterkte, en misschien kun je hiermee verder komen.
 
Ik vind het naar voor je dat je nu je leven wat je een beetje had uitgestippeld weer een andere wending moet geven ,  dat neemt vast wel een tijdje. Het is misschien moeilijk om nu te bedenken maar  je kunt er vast wel weer iets moois van maken .
Je kunt natuurlijk altijd op het forum mee babbelen en wie weet wat de toekomst nog bied.
Wat verwacht je trouwens van jehova's getuige in Australie???

groetjes manja :)
 
Balen zeg!!
Heel veel sterkte...
En wie weet inderdaad na een tijdje dat je hem toch zover krijgt..
ZOveel mogelijk info verzamelen die je kunt vinden wat betreft zijn baan daar..
Wie weet in contact komen met mensen daar die eventueel zelfs de zelfde mogelijkheden kunnen aanbieden..
Blijven overtuigen niet opgeven totdat ie gek van je wordt ;)
Nogmaals sterkte!!
 
hoi Manja

waarom ik met Jehovahs getuigen daar in contakt wil komen is om het volgende
ik hoop dat er daar eventueel een 'broeder'is die mijn man een baan aan kan bieden want wij als broeders en zusters onder elkaar helpen elkaar altijd ook al hebben wij elkaar nog nooit eerder gezien en misschien wil mijn man dan wel
groetjes verdrietige mij :cry:
 
Jeetje Manja,

ik wens je veel sterkte, het lijkt me inderdaad vreselijk. Maar
misschien schijnt de zon straks weer.  :sunny: Zeker weten trouwens.

en als er iets is, melden hè!!!

Groetjes, Jess
:lol:
 
Wat vervelend voor je...
Het is nu eenmaal zo dat je samen achter deze beslissing moet staan. Als een partij er niet voor de volle 100% in stapt dan is de kans ook groot dat het mis gaat in de toekomst... En dat lijkt me ook verschrikkelijk. Heimwee is a killer...

Ik wens je heel veel sterkte... En kop op, misschien bedenkt hij zich nog eens. Of komt er iets mooiers of beters op je pad. Alles heeft een reden...

Groetjes Lin
 
Sterkte inderdaad Tijtje!  Als ik het even zo mag zeggen :) er zijn hier genoeg "broeders" & "zusters" ken ze zelf persoonlijk niet maar weet dat er een behoorlijke JW community is hier in de Logan area (Queensland). 
Misschien toch eerst zaak om eens goed te praten met je man, wat zijn de voordelen, nadelen, angsten....misschien heeft hij gewoon even wat tijd nodig?? Je zegt zelf dat hij net met zijn eigen zaakje is begonnen, dat loopt misschien net goed en dat is goed voor het zelfvertrouwen :up:....kan me voorstellen dat het dan wat angstig is om dat ineens allemaal aan de kant te gooien voor het grote onbekende.

Jullie komen er vast wel uit, succes in ieder geval!
Syl
 
[quote author=tijtje link=topic=4479.msg55951#msg55951 date=1144936644]
ik loop al een paar dagen met dikke ogen van het huilen want mijn man heeft bij nader inzien toch maar besloten dat het beter is om niet naar Aaustralie te emigreren
Hij is hier net sinds een jaartje een eigen bedrijfje gestart[glazenwasser/schilder]en dat loopt erg lekker
hij zegt dan ook hier weet ik wat ik heb daar niet dus ik begrijp hem wel maar heel mijn droom is voorbij heel mijn toekomstbeeld is weg
alleen al het idee om hier de rest van mijn leven door te moeten brengen daarvan raak ik echt in de stress
mijn droom om straks in Australie te wonen hield mij in dit leven van sleur nog op de been maar nu...................................................................................................................
ik voel me echt KUT
ik had nog één laatste vraag
kent iemand van jullie misschien ook jehovah's getuigen in Australie en zo ja hoe kan ik daar eventueel mee in contakt komen
please als jullie wat weten meld het me dan want dat is eventueel mijn laatste strohalm
[/quote]
....oei...
ik heb net je mailtje gelezen..ik ben niet direct zo bekend met wie je in aanraking kunt komen,maar kom je er echt niet uit laat het me even weten via mijn emailadres,ik heb een familielid die misschien wel concecties heeft in australie,want ze zeiden tegen mij als ik ooit hulp nodig zou hebben zouden ze me in contact kunnen brengen met mensen in aussieland...misschien een optie voor jouw.
gr.@
 
Er is hier volop werk voor een schilder of glazenwasser. Vooral in een regio waarin veel ouderen wonen en in regios met veel twee verdieners. Kies een wijk, distribueer wat foldertjes en je kunt aan de slag. Ik run zelf een bedrijf dat o.a. professionele schoonmaakdiensten levert aan bedrijven, in twee en een half jaar gegroeid tot meer dan 10 medewerkers. Wellicht kun je je partner nog tot andere gedachten brengen. Cheers.
 
He Jessica,

Ik ben niet de verdrietige hoor ,het is tijtje die tranen met tuiten huilt. Wat natuurlijk wel begrijpelijk is als je er zo'n zin in hebt.
.

@ tijtje ik wens je veel succes om met je man samen een oplossing te vinden , en als je inderdaad een broeder of zuster bereid vindt om jullie te helpen zal dat zeker een steuntje in de rug zijn voor je man .

groetjes Manja :)
 
Hi,

Ook wij hopen dat je je droom kunt verwezelijken :) En sluit me aan bij het goede advies er is vast wel een boel werk daar voor je man!

veel geluk in ieder geval :)
Alex/Nan
 
@manja, oeps sorry  :-(  :-(

Tijtje, het bericht was natuurlijk voor jou bestemd.
Waar kan ik de schuld aan geven van deze domme fout????
Aan mezelf natuurlijk, muts!

Jess
:lol:
 
ik moet nog even wat kwijt en dat is dat jullie allemaal enorme schatten zijn echt als ik jullie berichtjes allemaal lees dan voel ik me echt stukken beter en krijg ik ook weer wat moed
tja als Australie fans onderelkaar begrijpen we elkaar
wat heerlijk toch dat dit forum bestaat
veel liefs van mij :flowers:
en voor iedereen een hele dikke knuffel
 
Ben wel benieuwd of jullie inmiddels al eens goed gekletst hebben samen. Misschien is de hele toko wel goed te verkopen en heb je op die manier een startkapitaaltje om opnieuw in Oz een bedrijfje te beginnen. Als ik zo zie dat er voldoende werk is voor een schilder...

En niet zo maar opgeven hoor! Dat heeft mijn vriend bij mij ook niet gedaan ;)
 
Gister nog met een collega over haar man gehad (die is schilder), en ja, er is plenty of work for schilders, maar hij wil zelf geen bedrijf opzetten omdat de bedrijven de competitive zijn en daardoor slecht werk voor idioot lage prijzen leveren. Grote concurrentie dus voor de ondernemer.

Just so you know.

Cheers,

Ireen.
 
hoi hoi

even de laatste stand van zaken
ik heb weer hoop want mijn man wil als hij daar werk kan krijgen wel emigreren dus ik ben hard op zoek maar alleen al het feit dat het niet van de baan is geeft al zón heerlijk gevoel
groetjes van mij
 
Back
Top