Heidi - Bendigo

heidi

New Member
Gisteren naar melbourne geweest voor ons gesprek.
We zijn bezig met een spouse visum en moesten er om 2.30 zijn.
We mochten gewoon samen de interview kamer in, en die vrouw nam alles met ons door, het bleek dat we nog een waren formulier vergeten in te vullen. en ze wou nog wat meer fotos voor ons hebben waar we samen opstonden. Dus dat sturen we deze week op. En dan zorgt ze ervoor dat ik eerst een tijdelijk visum krijg van 2 jaar, en in de tussentijd behandelen ze onze aanvraag. Ben helemaal happy want, ik kan nu medicare aanvragen en ik kan gaan werken. Heerlijk want dat thuis zitten begint me een beetje te vervelen.

groetjes


titel veranderd, hoop dat je het niet erg vind :D Simone
 
heidi said:
Gisteren naar melbourne geweest voor ons gesprek.
We zijn bezig met een spouse visum en moesten er om 2.30 zijn.
We mochten gewoon samen de interview kamer in, en die vrouw nam alles met ons door, het bleek dat we nog een waren formulier vergeten in te vullen. en ze wou nog wat meer fotos voor ons hebben waar we samen opstonden. Dus dat sturen we deze week op. En dan zorgt ze ervoor dat ik eerst een tijdelijk visum krijg van 2 jaar, en in de tussentijd behandelen ze onze aanvraag. Ben helemaal happy want, ik kan nu medicare aanvragen en ik kan gaan werken. Heerlijk want dat thuis zitten begint me een beetje te vervelen.

groetjes

Ik snap er nix van. Ben je soms naar een DIMIA kantoor geweest i.p.v. een ambassade?
 
de australische ambassade en we moesten wel bij de afdeling van dimia zijn. Het was een interview net zoals jullie hem in berlijn hebben.
snappie?
 
heidi said:
de australische ambassade en we moesten wel bij de afdeling van dimia zijn. Het was een interview net zoals jullie hem in berlijn hebben.
snappie?

Dus je bent naar een Australische ambassade in Melbourne geweest :shock: :?:

Hoe ging het interview?
 
hahahaha, wat ben ik weer lekker slim bezig maar niet heus.
het is inderdaad gewoon het dimmia, hoe ik er dan bij kon dat het de australische ambasade is :?: waarschijnlijk omdat fammilie enzo steeds de ambassade zeggen ben ik er zelf ook heilig in gaan geloven. :?
Nou ja het was dus de dimmia waar ik een interview had voor mijn visum.
Het ging eigenlijk heel goed, had er veel meer van verwacht maar het viel reuze mee. Ze nam eigenlijk al onze papieren door, en we hadden een paar vragen verkeerd begrepen dus moesten we dat even veranderen. Verder hadden we maar een foto van ons samen en daar namen ze geen genoegen mee, dus vandaag sturen we er nog wat meer op. Daarna kan ik mijn paspoort opsturen en krijg ik een stempel voor een tijdelijk visum van 2 jaar. in die tijd gaan ze bezig met mijn spouse visum, dus so far so good.
Kan ik volgende week beginnen met werkzoeken en mijn medicare regelen. Voor de medicare moet ik mijn bonnetje meenemen van mijn visum en dan moet het geen probleem zijn

groetjes
 
Back
Top