Hele rare vraag!

lizzyhas

XPdite Sponsor
Hi allemaal, ben ik weer eens...
Probeer het zo kort mogelijk te houden,
Ik heb een vriendinnetje die in Israel woont wat een onhoudbare toestand is, zij gaat straks als eerste terug naar Europa en wel Belgie, ze zal daar zonder man helemaal opnieuw beginnen en zo snel mogelijk een baan willen hebben om dan vervolgens te voldoen aan de eisen om haar man naar Belgie te halen, zij gaat dus eerst met de kinderen en zonder enig bezit, niente nada.

Mijn vraag is, een ieder die naar Auatralia emigreert vanuit Belgie of aan de grens en denkt, ach ik gooi dit lekker weg hoor, denk dat even aan mij, voor mijn vriendin,

Het is niet volgende week dat ze het nodig heeft ergens de komende maanden,weet niet precies wanneer ze het voor elkaar heeft te vertrekken, dus ik laat deze post een poosje staan in de hoop ermee wat te bereiken

Matrassen, lepels, pannen alles, maakt niet uit wat,wat je maar kunt bedenken,
liefs lizzy
 
Hoi Izzy

Wij gaan zeker iets voor haar hebben. Alles wat we niet kwijt zijn als we moeten vertrekken willen we toch naar de kringloop doen. Weet jij ook hoe oud haar kinderen zijn? Heb anders ook nog kleren en speelgoed.
Hou je ons op de hoogte hoe we het haar kunnen bezorgen?
 
Wij hebben misschien ook wel wat. Bankstel? Kinderkleding? Speelgoed?
Same question: Hoe oud zijn de kinderen?
 
Ik heb je bericht opgeslagen, mochten wij ooit zover zijn dan laat ik het je weten
 
Back
Top