Hellas Europe Australia

loecky

XPdite Sponsor
Hallo,
Iemand ervaringen met Hellas Europe Australia? Dat is onze verhuis agent in Sydney.
Cheers,
Loek
 
De onze ook en we zijn er nu mee bezig. Krijgen onze spullen waarschijnlijk aankomende week binnen. Zal je over de ervaring informeren.
 
hoi letsgo,
zijn jullie spullen al binnengekomen?  :up:
wij hebben gisteren de container ingeladen.
 
Krijgen de spullen morgen afgeleverd. Ik zal je daarna laten weten of je je zorgen moet gaan maken...  :wink:
Gaat jullie inboedel ook via Hazeleger?

NB Let wel op dat je, als je -net als wij- in een apartementencomplex zit, je extra afleveringskosten voor je kiezen krijgt. Hoeveel is onder meer afhankelijk van de verdieping. Lijkt me zaak om dit vooraf af te stemmen (als je tenminste weet waar je komt te zitten). Anders ben je qua meerkosten feitelijk 'aan de goden overgeleverd' (zoals bij ons het geval is).
 
[quote author=letsgo link=topic=9740.msg133691#msg133691 date=1236226512]
Gaat jullie inboedel ook via Hazeleger? [/quote]

Onze spullen gaan via Rotterdam/Antwerpen. :wink:
Maaarruhh wij hebben Copex in de arm genomen. En onze agent in Sydney is Hellas.
 
Wij zijn ook niet echt tevreden, to say the least. Erg slordige administratieve afhandeling. Zijn tevens dozen vermist. Weten alleen niet of dat deze onderneming aan te rekenen is, maar toch. Ik raad iedereen aan om er bij de aflevering dus bovenop te zitten. Bij het uitladen van de vrachtwagen tikken ze een lijstje af, dat moet je zelf ook doen en vervolgens zorgvuldig naast elkaar leggen.
 
[quote author=letsgo link=topic=9740.msg136008#msg136008 date=1238756984]
Wij zijn ook niet echt tevreden, to say the least. Erg slordige administratieve afhandeling. Zijn tevens dozen vermist. Weten alleen niet of dat deze onderneming aan te rekenen is, maar toch. Ik raad iedereen aan om er bij de aflevering dus bovenop te zitten. Bij het uitladen van de vrachtwagen tikken ze een lijstje af, dat moet je zelf ook doen en vervolgens zorgvuldig naast elkaar leggen.
[/quote]

oh-ohw... moet meteen weer aan de aflevering van "opgelicht" denken  http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,7686.30.html .... Ik hoop dat de dozen snel terecht komen!! :|
 
[quote author=letsgo link=topic=9740.msg133691#msg133691 date=1236226512]
Krijgen de spullen morgen afgeleverd. Ik zal je daarna laten weten of je je zorgen moet gaan maken...  :wink:
Gaat jullie inboedel ook via Hazeleger?

NB Let wel op dat je, als je -net als wij- in een apartementencomplex zit, je extra afleveringskosten voor je kiezen krijgt. Hoeveel is onder meer afhankelijk van de verdieping. Lijkt me zaak om dit vooraf af te stemmen (als je tenminste weet waar je komt te zitten). Anders ben je qua meerkosten feitelijk 'aan de goden overgeleverd' (zoals bij ons het geval is).
[/quote]




kun je mij vertellen hoe alles is gegaan met hazeleger????
 
Moet zeggen dat Errie Hazeleger op zich wel zijn best doet. Inpakken en verscheping vanuit Nederland is prima verlopen.
Een van de problemen is echter dat Hazeleger hier in Oz niet direct met Hellas Europe zaken doet, maar dat zijn contractpartner (Conroy) in Brisbane zit. Deze partij heeft Hellas Europe weer ingeschakeld. Betekent dus dat er geen direct controle vanuit Hazeleger op de werkzaamheden van Hellas Europe is.
Dit blijkt in de afhandeling toch wel erg lastig, althans in ons geval waarbij dus nogal wat mis is gegaan (naast verdwenen dozen ook vrij veel beschadigde items). Hoe e.e.a. uiteindelijk afloopt weten we nog niet, omdat inmiddels de verzekering is ingeschakeld. Uiteindelijk zit je daar natuurlijk ook niet op te wachten, want het levert alleen maar extra werk op en je krijgt de spullen er niet mee terug....
 
Back
Top