Hello everybody !

Nora

Member
Jullie zullen mij misschien al als gast voorbij hebben zien komen,
maar nu even officieel  ;

Hoi ik ben Annemiek ( bijna 30) en de plannen om samen met mijn man Harold (30)en twee dochtertjes Nora (!!!) van twee en Maja van 8 maanden naar Australie te gaan liggen op tafel...

We zijn naar een bijeenkomst geweest over emigreren naar Australie van "tig" (heeft iemand ervaring met tig?)
En het belangrijkste is dat mijn man een baan aangeboden heeft gekregen in Australie .

Nu moeten we alles in gang gaan zetten, het zal dus nog wel even duren voordat we echt in Aussie zitten maar we komen er wel...
Onze voor keur gaat naar de westkust uit en dan vooral rond Brisbane  maar dat hangt nog een beetje van Harold zijn werk af, het kan ook Sydney worden.

Ik vind het in ieder geval erg leerzaam en gezellig om het zo met jullie over Australie te hebben

Groetjes Annemiek ( ik gebruik Nora omdat Annemiek al gebruikt werd)

Klopt, De gebruikersnaam Annemiek is in gebruik door mijn vriendin (die in het echt ook Annemiek heet :p )

Maarre....welkom dus...en dat je de antwoorden op je vragen hier maar mag vinden!

welkom op het forum,

succes met al het uitzoekwerk,  :lol:
dit forum is geweldig, als je vragen hebt is er een heleboel kennis van mensen die alles al hebben uitgezocht!

Groetjes Katja.

Hoi Annemiek (Nora)

Welkom op het forum!  :hi:

Gezellig nog meer mensen op het forum die met kleine kinderen willen emigreren, Join the club. Op al je vragen vindt je hier wel een antwoord, en vindt je het niet dan stel je de vraag gewoon. Veel plezier en ook jullie sterkte met jullie voorbereidingen voor je visum aanvraag.

Groetjes Sander  :up:

Hello everybody,

Bedankt allemaal  :lol: voor een warm welkom !

En Sander :
Het verbaasd mij om te zien hoeveel mensen met jonge kinderen naar oz willen!!!
Maar erg leuk natuurlijk moeten we maar een keer wat afspreken zodat ze samen kunnen spelen in het nederlands ...

Groetjes Annemiek

Back