Hello Folks

VWPASSAT

New Member
Beste allemaal, mijn vrouw Vicky en ik wonen in Franeker (Fr.), ik ben een geboren Fries, en in 2001 naar Australie geemigreerd, mijn vrouw is een echte Ozzie, en wil graag in contact komen met andere Ozzies in Nederland, om zo wat ervaringen uitwisselen. graag hoor ik wat m.vr.gr. Jot Krul, Franeker
 

Ik heb mij wel eens bij dit soort forums aangemeld (maar dan voor Nederlanders in Sydney en Nederlanders in Australia), maar na enige tijd toch weer verlaten nadat de zoveelste backpacker op het forum komt om onbenullige vragen te stellen die met een beetje googlen makkelijk gevonden kunnen worden.
 
Ik heb mij wel eens bij dit soort forums aangemeld (maar dan voor Nederlanders in Sydney en Nederlanders in Australia), maar na enige tijd toch weer verlaten nadat de zoveelste backpacker op het forum komt om onbenullige vragen te stellen die met een beetje googlen makkelijk gevonden kunnen worden.
Ja, dat herken ik van Nederlanders in Australia. Maar deze twee groepen zijn heel anders, de eerste heeft alleen maar Australiers, de tweede permanente bewoners.
 
Ja, dat herken ik van Nederlanders in Australia. Maar deze twee groepen zijn heel anders, de eerste heeft alleen maar Australiers, de tweede permanente bewoners.

In "Nederlanders in Australie" zitten ook echt een hoop zure lui hoor poeh. 😆 mijn mening.
 
In "Nederlanders in Australie" zitten ook echt een hoop zure lui hoor poeh. 😆 mijn mening.
Oh, verschrikkelijk. Ik ben er per omgaand weer uitgestapt.

Maar deze twee groepen die ik noemde zijn anders. De eerste bevat alleen Australiers die korter of langer in NL wonen, meestal expats. De tweede bevat alleen permanent residents en nieuwe citizens in OZ. WHV'ers zijn in beide geen doelgroep. Als er eentje in verdwaalt, wordt hij meestal subiet de weg gewezen naar andere facebookgroepen. Het ging Vicky om contacten met haar landgenoot-Aussies die ook in NL wonen. Die vind je op deze twee sites.
 
Ja snap ik dat ze juist die omgekeerde groepen zoekt. Was meer even specifiek op die groep. Ik zit er in omdat ik mijn oren en ogen open wil houden voor wat betreft handig kan zijn qua emigratie maar als ik dat niet meer nodig heb dan ben ik weg hahaha.
 
Ja snap ik dat ze juist die omgekeerde groepen zoekt. Was meer even specifiek op die groep. Ik zit er in omdat ik mijn oren en ogen open wil houden voor wat betreft handig kan zijn qua emigratie maar als ik dat niet meer nodig heb dan ben ik weg hahaha.
Oh, ik werd helemaal krankjorum van al die WHV'ers die hun blog of vlog aan het promoten waren en dachten dat ze daarin verpletterend uniek en origineel en authentiek Australisch bezig waren met hun zestiendehands mobiel met daktent ergens onder een palm aan blauw water geparkeerd. Allemaal dezelfde foto's met shrimpy bikini's, kratten bier, een ingehuurde koala, oversized zonnebrillen en getuite pruilmondjes aan dezelfde beaches.
 
De "dutchies in perth" groep bevat gelukkig niet veel whv vragen en zeker niet zoals jullie omschrijven.
 
Last edited:


OFX
Back
Top