hello! here a new dutch guy who is following his dreams

werner

New Member
hallo allemaal,

ik ben werner, een jongen van 31 jaar oud, afkomstig uit limburg.
heb na een vakantie in maart hier, besloten om terug te komen. en zo gezegd, zo gedaan. ben 16 sept naar perth gekomen.
helaas in mijn eentje, maar hoop gauw vrienden hier te maken. ik woon nu in Kensington, in de buurt van South perth.
ik ga hier als vrachtwagenchauffeur werken. en wil hier ook mijn vliegbevret halen. een hoop dromen, maar ach, you have to follow your dreams!

misschien tot gauw groetjes werner

hey Werner, welkom opt forum!
Welk gedeelte van Limburg kum joe frum, enne... op wat voor visa ben je in Perth?
Ik ga zelf in zuiden van Perth, Coogee wonen, misschien ligt dat dichtbij Kensington?
grts, marieke

hey marieke,

ik kom uit heerlen. dus ECHT het zuiden van limburg. kom jij ook uit limburg dan?
heb even opgezocht, waar Congee precies ligt. maar het ligt nog onder Fremantle. dus dat is toch nog wel een stukje van Perth af.
maar ja, je bent in Australie, dus de afstanden zijn hier ook wat anders. als ik het in rij-uren uitleg, dan zal je ongeveer een uurtje nodig hebben, om in het centrum van Perth te komen. maar je zit wel zo in Fremantle. en dat is zeker de moeite waard. dat is echt een heerlijk relaxed dorpje, met alles wat je nodig hebt. en je zit vlak bij het strand.
heb je nog vragen, vuur ze maar af. we houden contact.
wanneer kom je naar Perth?

groetjes werner

[quote author=mariekske link=topic=7771.msg101071#msg101071 date=1192646623]
hey Werner, welkom opt forum!
Welk gedeelte van Limburg kum joe frum, enne... op wat voor visa ben je in Perth?
Ik ga zelf in zuiden van Perth, Coogee wonen, misschien ligt dat dichtbij Kensington?
grts, marieke
[/quote]

Welkom op het forum.  :up:

Je doel is natuurlijk om een roadtrain te gaan rijden als vrachtwagenchauffeur?

Groet Gerrit

hey gerrit,

dat is inderdaad wel een droom van me, de grote Amerikaanse Trucks.
maar die hebben wel een ander sckakel-systeem en dat is nogal moeilijk.
dus eerst maar eens werken gaan op de gewone vrachtwagens en dan voor mijn roadtrain-rijbewijs.
houdt me bezig zeg maar hahaha.

groetjes werner

[quote author=Gerry link=topic=7771.msg101160#msg101160 date=1192740367]
Welkom op het forum.  :up:

Je doel is natuurlijk om een roadtrain te gaan rijden als vrachtwagenchauffeur?

Groet Gerrit
[/quote]

Back