Hello mates: Olaf en Wendy

olliewendy

New Member
Hallo Ozzies (to be),

wij zijn Olaf (26) en Wendy (26) en wij willen (je voelt hem al aankomen natuurlijk) naar Australië emigreren. Ruim twee jaar geleden zijn wij hier samen bijna een jaar geweest en helemaal hoteldebotel verliefd geworden op het land, de mensen, de natuur, alles zeg maar.
Goede vrienden van ons wonen er al drie jaar, dus we hebben toegang tot 'live' informatie haha. Maar op dit forum staat ook wel erg veel info waar we hopelijk veel gebruik van gaan maken.

Het voor ons nog een beetje onduidelijk wanneer we gaan (als alles lukt met visum etc etc) maar we hopen eigenlijk ergens tussen nu en een kleine twee jaar. Olaf heeft onlangs een gesprek gehad met een dame van een groot bedrijf, dat zit in Amsterdam, Chicago, Hongkong en, voor ons interessant: Sydney. De directeur daar is een Hollander en ze zoeken misschien tussen nu en enige tijd (Hollands sprekende) versterking van het team. Van de week heeft Olaf zijn CV moeten sturen naar deze aardige Hollandse Australier en we hebben nog niks gehoord, maar we zitten wel een beetje in spanning ervan. Het kan nog alle kanten op natuurlijk, maar we hebben een opening (en misschien een baan!!!) :lol:, dus dat is wel erg lekker. En mocht dat niet doorgaan, proberen we het gewoon op een andere manier.

Toch nog lang geworden...zal verder gaan ergens anders op het forum. :-D

G'day! Olaf en Wendy

Welkom op het forum!

Het klinkt allemaal heel veelbelovend! Heel veel succes!

Groetjes Lin

Hallo Olaf en Wendy,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met jullie plannen.

Groetjes,
Susan

Hello again,

bedankt bedankt!  :humble:

Tot nu toe nog niets gehoord van het gesprek, als we vandaag niks meer horen, gaat Olaf morgen een belletje plegen, dus erg spannend.
We weten allebei dat het natuurlijk ook helemaal niets kan worden, maar de kans is wel aanwezig... :-o  dus we zijn er allebei erg mee bezig.

Zodra ik wat weet, laat ik hier wat horen. Mocht het bericht erg positief zijn, dan ga ik ergens anders posten, zal denk ik 'de laatste stand van zaken' worden of bij een van de soorten VISA. Duimen!  :up:

Wendy

Hoi Olaf en Wendy,

Natuurlijk welkom op het forum en heel veel succes met jullie plannen!

Hgr, Jeanine

Hallo hallo,

Olaf heeft een mail gehad van de dame waarmee hij een gesprek heeft gehad (zie hierboven) met de strekking: de meneer van het bedrijf in Sydney gaat je bellen deze week, mocht hij dit niet doen (wegens drukte) neem dan even contact met mij op (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). :applaus:

Geen afwijziging = positief lijkt mij (??) :cheer:

Dus we weten nog niets, maar het blijft toch spannend...

Later (hopelijk) meer!

Wendy

Hallo hallo,

er is (jaja) nieuws aan het front! Om het kort te houden: Olaf heeft een telefonisch gesprek gehad met de directeur
van het bedrijf in Sydney. Dit ging goed. Nu moet hij a.s. dinsdag op gesprek bij de 'baas der bazen' :up: hier in Nederland...
dus dat is erg hoopgevend. Tijdens het telefoongesprek werd al gesproken van januari '07 beginnen....Dus het gaat heel erg snel allemaal,
sneller dan we gedacht hadden. Maar ja, zo'n kans krijg je natuurlijk over twee jaar niet nog eens!!!

Onze reactie was ongeveer: AAAAAAAAHHHHHHHAAAAHHHAAAAAAAA!!!!!!! :lol: :-o :-D :dance: :beach: :happysun: :applaus: :clap: :cheer: :cheer: :balloons2: :bis: :dancing:

We laten snel weer van ons horen wat betreft verdere ontwikkelingen. En als dat gesprek dinsdag goed gaat, gaan we natuurlijk
mooi verder bij 'de stand van zaken'. Hoera! :-D

Wendy

Voor de mensen die verder willen lezen: ben (voor het geval dat haha) alvast maar een draadje begonnen in "De laatste stand van zaken".

Wachten, wachten, wachten  :lol:

Back