Hello, nu voorstellen

Anne

New Member
Hoi

Het werd tijd me eens te registreren. Ik heb als gast al wat vragen gesteld en veel antwoorden gehad, bedankt daarvoor.
Ik ben momenteel ( al 8 maanden) in Australie met een WHV en woon samen met mijn vriendin in Cairns.
Ik wil graag nog een jaar langer blijven en hier wat studeren voordat we gaan proberen mijn vriendin naar nederland te halen. helaas zijn er zoveel regeltjes en gehannes dat dit forum een perfecte plek is om Nederlandse informatie op te doen ( echt wel prettig hoor, gewoon hollands nuchtere mensen...dat mis ik soms wel)

Groetjes,

Anne

Ik had je ook al eerder gezien, maar nu dan ook officieel van harte welkom (en je vriendin natuurlijk ook) al zal ze wel nog geen Nederlands kunnen?

Gr Wilbert

Welkom op het forum! :up:

Als je nog een jaar wilt blijven en ten minste 3 maanden seizoensarbeid hebt gedaan, dan kan je misschien vanaf later dit jaar nog een WHV aanvragen. Aangezien je nog 4 maanden in Australië mag blijven moet 3 maanden seizoensarbeid geen probleem zijn. Details vind je hier http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1533.0 .

"Voordat we mijn vriendin naar Nederland proberen te halen????" Blijf lekker daar zou ik zeggen. Maar wie ben ik? Welkom op het forum!

Back