Hellup, raak m'n spullen niet kwijt!

Nee wacht, het is geen advertentie !  :wink: (alhoewel, als iemand iets nodig heeft  :wink: :wink:)

Door allerlei omstandigheden zijn wij wat in de problemen geraakt. Volgende week woensdag vertrekken we, maar m'n huis staat nog mutjevol met spullen. 36 verhuisdozen staan min of meer klaar om naar de verscheper te gaan, maar de rest moet gewoon weg. Ja ja, ik weet het, te laat begonnen, te veel troep enzovoort, maar je zit er wel mooi mee. Naar de grofvuil kan eigenlijk niet, is te veel en te jammer om zomaar weg te doen, Kringloop neemt ook niet alles aan, en de kerk wil het wel hebben maar kan het de komende maanden niet opslaan. En verkopen gaat niet meer goed lukken voor die tijd.

Iemand enige tips wat te doen?

Bas :? :|

Oei... een gedeelte kringloop en de rest naar 't grof vuil? Of gewoon op straat zetten en wegwezen ;) haha

Om dit te voorkomen ben ik nu al zo af-en-toe rotzooi aan weggooien; gisteren bijvoorbeeld weer 7 vuilniszakken rommel van de vliering bij de vuilnis gezet. Ik ben van plan dit met regelmaat te blijven doen om zo van alle overbodige troep af te komen. Dan kan ik, als het moment daar is, makkelijker inpakken en wegwezen ;)

Vrienden,familie,buren die nog spullen willen hebben?Kaartje in de supermarkt met gratis afhalen ivm emigratie.En wat overblijft naar grof vuil.Hopelijk ben je dan een hoop spullen kwijt en anders is het niet anders,het moet nou eenmaal weg.
Tenminste,zo zou ik het aanpakken.Succes!!

Groetjes van Clair.

Er moeten toch wel wat liefdadigheidsinstellingen zijn waar je spullen aan kwijt kan? Of is dat een open deur waar je al doorheen bent gelopen?

Ireen

De spullen die je het meeste waard zijn tijdelijk opslaan bij familie en vrienden en vragen of zij het op MP willen zetten. Of gewoon weggeven aan iemand die het wil hebben. Zo geef ik vrijdag mijn waswand vol met rommeldingetjes (die ik niet echt meewil maar nog wel goed zijn) aan een collega. Zij zit momenteel erg krap en kan wel wat gebruiken. De rest zijn wij gelukkig ook al vroeg mee begonnen.

Succes.

[Misschien helpt marktplaats. We waren toch het meeste wel in 1 weekend kwijt soms tref je het en komt er iemand langs die bijna heel de boel mee neemt. Handelaartje ofzo? Voor de rest naar grofvuil. Wij hebben toen ook een paar dagen voor vertrek de frot eskrot 3 keer vol gegooit en naar het grofvuil gereden. We waren nog bijna 100pleuro's kwijt ook :x Dank je wel gemeenten heusden :wall:

Alle bierglazen, kopjes, boorden, schalen etc bij de glas bak gezet. Nog voor dat de dag om was was alles weg:grin: :grin:

Voor de rest staat er nog veel bij mijn ouwe in de kelder en 4 dozen bij mijn schoon papa op zolder. Moet ooit is hier heen komen. Is al weer een jaar geleden :-x

We hadden toen ook nog 2 weken voor vertrek onze auto. Geen hond die hem wilde kopen omdat het APK bijna verlopen was. Hebben de eskrot toen maar weg gegeven aan een garage voor 100peuro ze zouden er een leen wagen van maken zeiden ze :grin:

groetjes

hmmmm je hebt rommel...niemand wil het hebben, de Kerk heeft geen ruimte...zelfs de Kringloop winkel wil het niet , grof vuil niet...

ik begin wel benieuwd te worden wat die rommel is.

garage sale?

Heb je een ruime achtertuin.....
Geen klagende buren....

Oude kranten....lucifers...en  :thankyou: :thankyou:

Jack :evil:

Daar zeg je wat.

We hadden jaren geleden ooit is wat rommel over. Toen we een huur huis verlieten..... Man gat open en het eea in de kruip ruimte getieft....  :grin: ouwe auto band met velg er in laten zaken en rollen maar  :grin: Ja ligt ie ver geneeg.. Vanessa: ja ja ik zie hem niet meer ik denk dat het wel goed is :grin: :grin: Mooie tijden waren dat.

De rest bij de boom gezet en richting Brabant gereden nooit meer wat van gehoort..  :grin: :grin: Tja soms is een asso buurt ook wel lekker.  O o DEn Haag moooooie stad achter de duine,.. de schilderswijk,..de lange pote ennnnn het pleinnnn lallalallaalalala etc etc  :cry: :cry:

Als je echt met een hoop zooi blijft zitten laat je de gemeente een grote container brengen. Je mikt daar alles in. Ze halen hem weer op en jij bent van je rotzooi af. Trouwens als je die savonds open en bloot laat staan, garandeer ik je dat die de volgende dag half leeg is. En als er echt te veel dingen van waarde zijn: vrienden of familie de verkoop laten regelen. Doen ze toch wel voor je? Effe een fotootje op marktplaats. Als je ze nog een percentage geeft voor de moeite is het voor hun ook nog leuk :grin:

Bas is inmiddels down under aangekomen, hij zal het handeltje dus wel in de fik gestoken hebben . :grin: :grin: :grin:

[quote author=Maxx link=topic=6428.msg80473#msg80473 date=1170488060]
Trouwens als je die savonds open en bloot laat staan, garandeer ik je dat die de volgende dag half leeg is.
[/quote]

Dat is peper duur en uhhh half leeg????? Tot de nok vol bedoel je zeker. :grin: :grin: Als je zo'n container huurt moet je er of een zeil over heen spannen en anders  s'nachts bij gaan zitten. Je zou je verbazen hoeveel mensen ineens van hun oude troep af willen. Maar goed het zal wel aan de stad of buurt liggen.

Nou dan eindelijk!

Ja hoor, zoals Joep al riep, hij is aangekomen hoor. Dus de handel is weg. Verschillende tips gehanteerd en het huis is uiteindelijk leeg opgeleverd. 2 x Grofvuil laten komen, mensen van kerken en andere liefdadigheden, klein beetje fik :)

Maar het is weg, bedankt.

Groeten uit een zonnig Noosa!

Bas

Je zou ook een lijstje op dit forum kunnen zetten wat je nog kwijt moet, je weet nooit of er mensen zijn die het op korte termijn willen kopen of in ieder geval willen ophalen...

Back