Hellup!

juanita

Member
Dag beste mensen,

Zoals ik jullie heb laten weten zijn wij bezig met de visumaanvraag.
Momenteel zijn wij alles aan het verzamelen voor TRA.
De scholen waar mijn man op gezeten heeft bestaan niet meer....

Ik heb het ministerie van Onderwijs gebeld, DUO, de desbetreffende Gemeentes. Er is niets meer naar 25 jaar!!!
Ik wil jullie vragen hoe jullie dat hebben gedaan?
Doordat het hele onderwijssysteem is veranderd in Nederland is het zelfs moeilijk om leerplannen te vinden!

Wat nu??

Ik neem aan dat je doelt op de onderbouwing van de opgebouwde kennis en ervaring?

Om welk onderwijs gaat het precies?

Ik moest namelijk alleen de leerplannen en andere zaken indienen van mijn beroepsopleiding en niet van het voortgezet onderwijs en daarvoor. Dat beperkte de problematiek aardig, want de universiteit had gelukkig (met dank aan een bijzonder aardige studiebegeleider), nog wel de nodige gegevens.

Hi,

Aangenaam, we zijn elkaar nog niet tegen gekomen!

Wij hebben alles nodig... Mijn man heeft een beroep waar een opleiding voor is in Australië en in Nederland niet.
Hij is zover gekomen door cursussen via het bedrijf en zijn middelbaar beroeponderwijs was de Lts en daarna Mts.
De Mts heeft hij geen diploma van. Hij heeft bij 3 bedrijven stage gelopen en allemaal kunnen ze niets meer vinden in hun archief, wat natuurlijk begrijpelijk is!
Twee bedrijven werken wel mee gelukkig. Daarnaast heb ik via internet een leerplan gevonden.
Ik heb straks weer met een andere instantie contact gehad en zij verwachten dat ze ook nog certificaten in hun archief hebben. Dit zou natuurlijk geweldig zijn!!
Anders kom ik weer bij jullie terug of er nog tips zijn die ik over het hoofd heb gezien,

Dank je,
Juanita

Hihihihi, gelukkig snoepen we nu van de Spaanse cultuur.
Druk maken doen we ¨mañana¨!
Als het is weggelegd voor ons, komen we er wel.
Is het niet linksom dan gaan we rechtsom!!

hi Yuud,

Bedankt voor je ´I like this´, maarrruuh wat houdt het eigenlijk in...?
Ben hier sinds een week en ben nog steeds aan het ontdekken!
Maar het kan ook verslavend zijn merk ik nu al!! ;)

Dat betekent dat ik je post mooi geschreven vond :) goeie instelling van jullie!

Back