help, ik wil terug

sylvia en rob

XPdite Sponsor
hallo allemaal,

ik zal ons eerst even voorstellen, ik ben sylvia mijn man heet rob en we hebben 4 kinderen.
ik ben 34 jaar geleden geboren in australie auburn, nsw en was 9 toen ik met mijn ouders, broers en zussen naar nederland kwam. en baal van nederland ever sinds.
heb vandaag een formulier voor het verkrijgen van een australisch paspoort aangevraagd. dat moet denk ik geen probleem zijn, ben ik sinds kort achter. altijd al de drang gehad om terug te gaan, maar denkende dat dat niet mogelijk is, of eigenlijk niet zo goed durf. MAAR WEL WIL. mijn man en kinderen willen ook graag. nu ik serieus aan het rondkijken ben, zit ik natuurlijk vol met vragen. nu te veel, maar komen vanzelf op het forum, haha.
ik hoop hier heel veel wijzer te worden, want ik weet nu zo goed als niets hiervan.
groetjes sylvia

Hoi Sylvia,

welkom op xpdite (ik ben ook nieuw)

Als jij veel vragen heb over ex-australiers die terug naar Oz willen, kijk op www.britishexpats.com. (maar wel blijven posten op xpdite natuurlijk !!)

er zijn veel ozzie's op deze forum met zeer goede advies.

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken voor jullie,

Groetjes

Paul

Hoiii,

:hi: op dit forum.
Je kunt hier heel veel antwoorden vinden op je vragen (search en gij zult vinden :lol:).

Liefs Eutrice

Hey!

Welkom op het forum!!
Er zijn meer mensen hier die een paspoort opnieuw hebben aangevraagd. Gebruik de search-button en vraag maar raak!

Groetjes Lin :bye:

hallo Sylvia, Rob en kinderen,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met het krijgen van je paspoort, en natuurlijk met jullie verdere plannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

hi Sylvia, Rob en kinderen,

Welcome op het forum, Ik denk hel zal wel lukken,

veel success en vraag maar raak. Ze weten hier heel veel.

groetjes Jolanda

Gaat vast goed, paspoort aanvragen :coffee:

Relaxed hoor, geen papieren rompslomp  :beach:

succes

Van harte welkom op dit forum!
En met dat paspoort gaat het vast wel lukken om terug te keren naar Australie....

Henriette

Back