''Help'' kans om in Australie te werken

Djinib

New Member
Allen,
Ik heb eergisteren te horen gekregen dat ik in Australie kan werken voor twee jaar. In het plaatsje Moranbah in queensland. Weet helemaal niets van Australie,stond wel op mijn lijsje van vakantielanden nog te bezoeken. Ik heb een gezin met twee kinderen van 6 en 10 jaar. Ik zit vol met vragen,over eventuele internationale school in de buurt,pensioen,verzekering etc..voor ik de beslissing neemt om dit te doen of te weigeren.

Is er iemand die me hierbij kan helpen?

Probeer voor jezelf erachter te komen wat je precies wilt weten. Gebruik dan de zoekfunctie op het forum verstandig en mocht je dan nog vragen hebben, kan je ze gerust op het forum plaatsen.

Succes en welkom op het forum :up:

Hi Djini,
Moranbah is een klein mijnstadje , ongeveer 3 uur rijden van Mackay, waar ik woon.
De laatste jaren is Moranbah erg gegroeid, vanwege de mijnbouw. Ben er al een paar jaar niet meer geweest, in onze lokale krant staat er wel eens wat in.
Weet niet wat voor baan je aangeboden hebt gekregen,maar omdat de lonen in de mijnbouw nogal hoog zijn, zijn de prijzen daar en ook hier behoorlijk gestegen, zeker de huurprijzen van huizen, huur van 600/700 dollar per week is vrij gewoon in Moranbah, terwijl de huur in Mackay rond de 400 dollar ligt.
Als je inderdaad, zoals FOL zegt, wat meer gerichte vragen heb, wil ik je daar altijd mee helpen.

groetjes Johan

Back