Help me...ik zit vast !!!!

Jack

Well-Known Member
Help me ik zit vast !!!!.

Soms heb je dat in het leven , je zit vast en je kunt geen kant meer op.
Gelukkig heb je dan vrienden die je hieruit kunnen helpen.

Weet wel wie je vrienden zijn.

[size=8pt]special thanks by Reentje
Photo made by Reentje....[/size]





2547861240102738101S600x600Q85.jpg


Cheers,

Jack :evil:​
 
Ja ho nou, correctie!! De bovenstaande foto was niet door mij gemaakt, maar de onderstaande daarentegen wél. ;-) Er zijn verschillende overeenkomsten, zullen de oplettende lezertjes al wel vastgesteld hebben, zij het dat het grote verschil is dat de mevrouw in de onderstaande foto met haar hoofd in een klem zit. Daarbij heeft zij ook een verdovende prik in d'r achterwerk gehad, een versuffend pilletje en antibioticum. De stier moet bewijzen dat 'ie een echte stier is die weet waar Adam de mosterd haalt (dat zijn heel speciale stieren). Doet 'ie 't goed, dan wordt er nog even gewacht met het abbatoir en mag hij feest gaan vieren in de wei met vele dames. Hij zal níet een lopende of bewegende koe bespringen, vandaar dan ook dat de bovenstaande dame shocking klem zit.

PICT1213.jpg
 
[quote author=Annemiek link=topic=8751.msg116482#msg116482 date=1208339022]
Een verdovende prik in d'r achterwerk, een versuffend pilletje en een antibioticum :cry: [/quote]

Dan blijft de koudste kak nog wel stil staan.......

Jack :evil:
 
Ik weet het, het klinkt niet leuk, en de koe víndt het ook niet leuk, dus het is maar goed dat ze niet voelt wat er nou echt gebeurt... Alhoewel ik moet zeggen dat ik geen flauw idee heb wat de impact van verkrachting op een koe is.

Overigens, Jack, één van de koeien die de 'eer' had, ging als een razende tekeer, ondanks het versuffende middeltje. De boer heeft een touw om haar nek weten te werken, en is toen op z'n quad gesprongen en als een gek naar de andere kant van het omheinde veldje gesjeest, waarop wij HEUL snel het hek moesten dichtgooien. Het beest was niet te temmen, maar uiteindelijk zat ze dan toch met haar kop in de klem. En waarom niet een andere koe genomen bij zoveel moeite? Waarschijnlijk omdat ze alle spuiten en pillen al had gehad, en dat kost geld natuurlijk. (Overigens gebeurt alles met medewerking van en onder het toeziend oog van een veearts, for what it's worth). 

Sja ja.
 
Holy Mozes!
Zijn dat zulke speciale stieren dat die koetjes verdoofd moeten worden?
Kan me niet heugen dat dat hier zo gebeurde..
´t Is me anders wel een kolos die stier t.o.v. dat koetje, krijg er rillingen van, brrr

Leuke foto´s overigens!
 
Hoi Aurora, ik denk dat de versuffing van de koe nodig is om de stier een beetje kans te geven te laten zien wat 'ie kan. Als de koe niets anders doet dan zich verzetten, dan ehh... dan vindt 'ie mogelijk het (juiste) gaatje niet. Allemaal een beetje banaal, sorry... Dit was overigens in NZ, en ik heb geen flauw idee hoe het in N'land gaat. Het ging trouwens niet om melkkoeien, maar om slachtvee en die koeien zijn sowieso al niet zo mak.

Erg leerzaam allemaal, zo'n bezoekje aan een cattle farm ;-)
 
[quote author=Eerainuh link=topic=8751.msg116648#msg116648 date=1208555697]
Nou Marlous, denk dat het vrij veilig voor jou is daar, hoor..... :lmao:


[/quote]

"vrij veilig"...is dat ook nodig voor koeien?  :? :lol:
 
Ja, hier in nederland is het bar saai voor onze koetjes!
Al denk ik niet dat die dotjes het leuk zouden vinden, ze gaan altijd op de loop voor de stier, heb jaren en jaren op het platteland gewoond tussen de boeren en weilanden, was elk jaar weer pret!
Maar waarom laten ze die stier er dan op als het toch slachtvee is? Moet ze dan toch nog een kalfje werpen? Voor ze gebiefstukt wordt.
 
Hier in de buurt(ik woon op het platteland) trek je gewoon een handschoen aan tot je oksels en gaan met die......... Piece of cake.  :up:
 
Ja, er moet toch een continuë aanmaak van vers vlees zijn? Ook kalfjes worden niet door de ooievaar gebracht (veeeeels te zwaar, de vogel zou nog niet eens van de grond komen).

Hee marga, call me BlonT, maar je beschrijft daar toch niet een inseminatie??
 
[quote author=Eerainuh link=topic=8751.msg116859#msg116859 date=1208905352]

Hee marga, call me BlonT, maar je beschrijft daar toch niet een inseminatie??

[/quote]
Volgens mij wel.
Dit link is een oude schoolvriendin van Miranda, ze is geemigreerd naar Brazilie en heeft nu nieuwe hobbies :lol:

Bart
 
Back
Top