HELP!!!.....positief nieuws.....maar nu!!

didado76

New Member
hallo allemaal!! :lol:

wij hebben bij een bureau onze kansen laten bereken, en we kregen echt super nieuws....
wij maken een UITSTEKENDE kans op een visum.
Wel te verstaan een visa VE176(skilled- sponsored)
We kunnen kiezen voor een state sponsoredship of mijn oom kan ons sponseren!
Wie heeft ervaring met deze visums? en weet hoelang het duurt om deze visums te bemachtigen?
Een van deze visums heeft als voorwaarden dat je omgerekend zo'n 23.000 euro moet meenemen...
nu kunnen wij nog best wat geld sparen, maar wij hebben ook nog een krediet op onze rekening.
Wie kan ons wegwijs maken met betrekking tot de bankzaken?
Wij hebben contact gehad met onze bank(rabobank) en die zij dat het krediet afgelost moest worden bij emigratie, maar dat we de rekening wel mochten houden :? moet ik daar nou mee!!!.....hahaha
Zijn er banken die wereldwijd werken? of gaat iedereen die emigreert schuldenvrij de grens over?!!
help!!??.....wij willen eigenlijk zo snel mogelijk JA!! zeggen en eraan beginnen, maar moeten wel weten of het wel kan en hoe het allemaal zit .......wie herkent deze paniek :lol: :wink:en kan ons een beetje helpen....gr.didado......en de rest van mijn gezinnetje... :dog:

Hoi,

Goed nieuws dus! Even een paar vraagjes: bij welk visum zou je EUR 23.000 mee moeten nemen? Ik heb dat nog niet eerder gehoord bij een 176 visum. Of bedoel je het bedrag wat je oom op een rekening moet zetten om te sponsoren?
Staat je vak op de CSL?

Groet,
Annemarie

Als je beroep op de CSL staat heb je binnen een jaar na aanvraag je visum wel binnen (gaat vrij snel). Als het er niet opstaat geven ze nu aan eind 2012, maar veranderingen kunnen altijd optreden, waardoor het wellicht ook dan sneller gaat.

[quote author=ChrisAnne link=topic=10496.msg148339#msg148339 date=1255862752]
Hoi,

Goed nieuws dus! Even een paar vraagjes: bij welk visum zou je EUR 23.000 mee moeten nemen? Ik heb dat nog niet eerder gehoord bij een 176 visum. Of bedoel je het bedrag wat je oom op een rekening moet zetten om te sponsoren?
[/quote]
Nope, dat zal het niet zijn.
Zelfs de inkomens eisen van vroeger bestaan (tenminste toen wij aanvroegen) niet meer.

Bart

bij een state sponorship moet je tussen de 35.000 en 50.00 AUSD meenemen!
De state wil zien dat jij beschikt over dat geld(hoogswaarschijnlijk om jezelf te kunnen onderhouden)....het verschilt per state maar het schijnt een eis te zijn....

Oké, dat wist ik niet. Zal het bij ons bureau ook eens navragen, wij willen misschien ook voor state sponsorship gaan.....

Back