Hema artikelen wereldwijd te koop !!

bono

XPdite Sponsor
voor een ieder die niet zonder kan:

AMSTERDAM - Hema-artikelen zijn vanaf de tweede helft van dit jaar wereldwijd te koop.
Via de dan vernieuwde webwinkel wordt het mogelijk om bekende Hema-producten waar ook ter wereld te bestellen en te laten versturen via post of pakketservice, aldus een woordvoerster van het bedrijf vrijdag.

Expats

Hema verwacht dat met name expats gebruik zullen maken van de service. De Nederlandse webwinkel is een regelrechte hit, maar concrete cijfers wil het concern niet geven. Bovendien blijkt de webwinkel extra omzet in de filialen te genereren, doordat veel bezoekers hun online bestelde producten in de winkel ophalen en dan andere producten erbij kopen.

Fotodienst

In België is het op dit moment al mogelijk om gebruik te maken van de online fotodienst. Vanaf de tweede helft van dit jaar komt in het buurland ook een eigen Hema-webwinkel in het Frans en Nederlands. Of andere landen een eigen webwinkel krijgen is niet uit te sluiten, maar of er al concrete plannen hiervoor zijn wilde de woordvoerster niet zeggen.

Bron: http://www.nu.nl/news/1601746/57/Hema-artikelen_online_wereldwijd_te_koop.html
 
Bono

Je maakt mijn avond helemaal goed!!
Geweldig nieuws.
Ik had ze al een email gestuurd met of het mogelijk was enz. eind vorig jaar en toen
schreven ze dat ze de vraag door zouden sturen naar het management.
Ik dacht dat gaat nooit gebeuren maar toch, jeepie!!
mijn kinderen zullen hier ook erg blij mee zijn.

Groet Kaatje
 
natuurlijk wel rekening houden met het feit dat de invoer-regels nog steeds van kracht zullen zijn... De onverslaanbare hema worst komt misschien toch niet makelijk het land binnen ... ??
 
Het verklaard wel waarom we weer zoveel Hema mode display spul moeten maken op de lasrobots bij Luyt.
Al die webwinkels moeten natuurlijk ingericht worden :p

Bart
 
Back
Top