Here we come!

jenm

Member
Ook wij willen ons graag voorstellen omdat we maandag ons huis verkocht hebben en HET dus echt gaat gebeuren nu! Half november zullen vertrekken naar Australie! Ik krijg nu echt de kriebels want er is bijna geen weg meer terug. Ookal ben je er dan al lang mee bezig, het is wel erg écht aan het worden nu.
Wij, Jeroen en Marieke (35 en 34 jaar), twee kleine kids (Kyra van 2 en Evi van 3 maanden), 1 hond en 2 katten zullen op een skilled visa binnen komen en we gaan vooralsnog naar Melbourne. We kunnen natuurlijk zelf kiezen waar we heen gaan maar ik denk dat we voor Melbourne zullen kiezen.
In elk geval hebben we al heel veel informatie uit dit forum gehaald (dank daarvoor) en ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die rond die tijd zullen aankomen. Altijd leuk om je ervaringen nu en daar te delen immers!
Ook last minute tips en trucs zijn welkom maar daar ga ik natuurlijk ook het forum voor afzoeken!
groetjes Marieke

Van harte gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! (altijd een opluchting..pfff) Jullie hebben het felbegeerde visum al binnen???
Veel succes met de laatste zaken  :up:

Groetjes Marie (bijna in Oz met hubbie en 2 kids)

Welkom op het Dutchie forum haha,

Nog even doorbijten in nederland en dan naar australie!

Veel Succes  :grin:

Hallo Marieke,

Nou dat klinkt lekker zeg. November al. Wij zijn ook bezig en hopen ook rond die tijd in de buurt van Melbourne te zitten. Heb je al een idee of het melbourne zelf wordt of in de omgeving en waar in de omgeving.

Succes met alles wat je nog te doen staat.

Groetjes Lisette

Hallo Jeroen, Mieke, Kyra en Evi

:hi:

Melbourne is harstikke leuk joh......moet je doen. Er gaan al meer mensen rond die tijd. Wij willen ook naar melbourne maar dat wordt pas eind volgen jaar vrees ik. Als je wilt is er ook een topic "vriendinnen clubje in Melbourne" onder het rubriek VICT. Plannen voor een heuse Sinterklaas feest zijn al in de maak. Ook leuk voor jullie kids.

Nou, suc6 met de laatste loodjes........je weet wat ze zeggen hé?

Groetjes Mariette

hallo allemaal,
bedankt voor alle berichtjes! Tof forum hoor. We hebben er tot nu toe ook al erg veel aan gehad.
We zijn helaas nog steeds aan het wachten op het verlossende mailtje maar we hebben de eerste verhuizer al over de vloer gehad. 30 kub schatte hij in..tjonge wat een boel zooi hebben we! Misschien toch ook maar eens heel goed opruimen voor we gaan :?.
Ook met de huisdieren zijn er erg bezig, dat is me ook een hele heisa.
Maar...erg gaaf en spannend vooral natuurlijk!!!!
Marieke

Welkom op het forum.

Ook wij gaan richting Melbourne. Waarschijnlijk rond maart 2008. We moeten nu ook beginnen met de voorbereidingen om onze hond mee te nemen.
Veel succes met het regelen van alle nog noodzakelijke dingen.

Groetjes Gerrit

Back